بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های آلمانی قهرمان بوندس‌لیگا خواهان به خدمت گرفتن مدافع تیم فوتبال رم ایتالیاست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه مشخص شد خاوی مارتینس به دلیل مصدومیت تا پایان سال از ترکیب بایرن مونیخ به دور خواهد بود مسئولان این تیم حالا به شدت به فکر جذب جایگزین مناسبی برای وی پیش از به پایان رسیدن فرجه نقل‌و‌انتقالات تابستانی هستند.

هافبک دفاعی بایرن مونیخ در جریان دیدار این تیم مقابل بورسیا دورتموند در سوپرجام باشگاه‌های آلمان طی برخوردی که با مارسل اشملرز، مدافع حریف داشت به شدت از ناحیه زانو آسیب دید و در دقیقه ۳۱ جای خود را به دانته داد. پس از معاینات به عمل آمده مشخص شد هافبک اسپانیایی باواریایی‌ها از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده و تا پایان سال ۲۰۱۴ از میادین به دور خواهد بود.

پپ گواردیولا، سرمربی سرخپوشان مونیخ هم اعلام کرد که بایرن به طور حتم نیاز به جذب یک بازیکن جدید دارد و در فرصت ۱۵ روزه‌ای که تا پایان فصل نقل‌و‌انتقالات باقی مانده قطعاً این کار را عملی خواهد کرد.

شبکه تلویزیونی «Sport ۱» از زبان میشائیل رشکه، مدیر فنی بایرن مونیخ گزارش داد احتمال اینکه قهرمان بوندس‌لیگا مهدی بنعطیه‎، مدافع مراکشی رم را جذب کند، وجود دارد.

البته بنعطیه‎ خیلی وقت است که در فهرست خرید بایرن مونیخ قرار دارد و روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گزارش داد رمی‌ها در ماه ژوئن ۲۰۱۴ پیشنهاد ۳۳ میلیون یورویی بایرن برای به خدمت گرفتن این بازیکن مراکشی را رد کرده‌اند.

مهدی بنعطیه تابستان گذشته در ازای ۱۳.۵ میلیون یورو از اودینزه به جمع جالوروسی ملحق شد و تا سال ۲۰۱۸ هم با این تیم ایتالیایی قرارداد دارد. گفته می‌شود تیم‌های منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی هم خواهان جذب این مدافع ۲۷ ساله هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.