هافبک ملی‌پوش تیم یوونتوس گفت که آماده است به دوران بازیگری‌اش در تیم ملی زیر نظر سرمربی پیشین خود در بیانکونری ادامه دهد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که تصور می‌شد آندره‌ا پیرلو پس از ناکامی بزرگ آتزوری در جام جهانی ۲۰۱۴ به دوران بازیگری خود در عرصه ملی پایان دهد، ظاهراً استخدام آنتونیو کونته به او انگیزه داده است که به حضورش در میان لاجوردی‌پوشان ادامه دهد.

پیرلو که در کتاب شرح حالش نوشته بود می‌خواهد پس از جام جهانی با تیم ملی ایتالیا وداع کند، با اعتراف به اینکه برای کمک به سرمربی پیشین خود در یوونتوس حاضر است زمان جدایی‌‌اش از آتزوری را به تعویق بیندازد، به روزنامه توتو اسپورت اظهار داشت: تیم ملی؟ من آماده به خدمت هستم.

هافبک بانوی پیر که در در دیدار دوستانه شب گذشته (شنبه) بیانکونری برابر تیم ملی سنگاپور شرکت داشت، افزود: اگر کونته مرا به تیم ملی دعوت کند، مثل همیشه با کمال میل دعوت او را خواهم پذیرفت. اگر هم تصمیم بگیرد که نباید دعوتم کند،‌ بازهم مشکلی نخواهد بود و این بدان معنا خواهد بود که داستان من با پیراهن آتزوری به پایان رسیده است. هر تصمیمی که کونته بگیرد با آن کنار خواهم آمد.

کونته سه سال پیش در بدو ورودش به کادر فنی یوونتوس، آندره‌ا پیرلو را به عنوان بازیکن آزاد از میلان گرفت و او را به محور حرکات تیمش در میانه میدان تبدیل کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.