هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلال تیم بزرگی است و برای کسب امتیاز به اصفهان می‌آید، اما سپاهان باید از امتیاز میزبانی بهره ببرد.

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه روحیه بازیکنان سپاهان بعد از شروعی خوب در لیگ برتر بسیار عالی است و تیم ما آماده است تا استقلال را با شکست بدرقه کند. استقلال همیشه یک رقیب خطرناک برای سپاهان بوده است و بدون شک کار آسانی برابر این تیم نخواهیم داشت.

وی افزود: به خوبی نحوه بازی استقلال از سوی کادر فنی برای بازیکنان آنالیز شده است و ما باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و استقلال را شکست دهیم تا فاصله خوبی با این تیم بگیریم. سپاهان توانایی شکست هر تیمی را دارد و در کل تمام تیم‌ها از رویارویی با سپاهان هراس دارند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تمرینات این تیم از شادابی خاصی برخوردار است، گفت: قبل از شروع لیگ دچار مصدومیت مختصری شدم که با تلاش پزشکان به شرایط آرمانی بازگشتم. امیدوارم بتوانم برای سپاهان در بازی فردا مثمرثمر باشم و خواسته‌های کادر فنی را اجابت کنم.

کریمی خاطرنشان‌کرد: از هواداران خوب سپاهان می‌خواهم که ورزشگاه فولادشهر را پر کنند و با تمام توان به تشویق سپاهان بپردازند تا با هر ۳ امتیاز بازی از زمین خارج شویم. تماشاگران سپاهان سرمایه‌های این تیم هستند که در هر شرایطی ما را تنها نگذاشته‌اند.

به گزارش ایسنا؛ دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.