رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با فدراسیون‌های فوتبال ترکیه و روسیه هم قرارداد همکاری امضای می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان پس از امضای تفاهمنامه با فدراسیون فوتبال ژاپن در جمع خبرنگاران گفت: تفاهمنامه خوبی امضا شده است، قرار است با فدراسیون ژاپن در زمینه تیم‌های پایه و بحث آکادمی فوتبال که ژاپنی‌ها در آن پیشرفت زیادی داشته‌اند، همکاری کنیم.

همچنین در زمینه بانوان قرار است آنها به ما کمک کنند. این تفاهمنامه در مورد انجام بازی‌های تدارکاتی در رده‌های ملی هم است.

وی در مورد اعلام حمایت فدراسیون ژاپن از میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: بله فدراسیون ژاپن از میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا حمایت کرده است.

کفاشیان در مورد وضعیت کارلوس‌ کی‌روش و امضای قراردادش گفت: فردا پیش‌نویس قراردادش را برای او می‌فرستیم. کی‌روش می‌خواست برای امضای قرارداد به ایران بیاید و سپس دوباره به مرخصی برود اما ما این مسأله را قبول نکردیم و گفتیم کارهایت را انجام بده و پس از آن برای امضای قرارداد و انجام کار به ایران بیا.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت‌ها دیر نشده است، گفت:‌ نه، هیچ مشکلی نیست و ما به موقع آماده می‌شویم.

وی در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی گفت:‌ تاکنون فقط بازی با کره جنوبی قطعی شده است و نمی‌دانم خبرهای دیگر در این مورد از کجا می‌آید، اینکه قرار است با ژاپن و ونزوئلا بازی کنیم درست نیست.

وی در مورد اینکه بعد مسافت با ژاپن مانع از همکاری‌های مناسب نمی‌شود، گفت:‌ مشکلی در زمینه بعد مسافت وجود ندارد، ما می‌خواهیم با فدراسیون فوتبال ترکیه و روسیه هم همکاری داشته باشیم و برای پیشرفت فوتبال‌مان از این همکاری‌های دوجانبه استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حق پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر گفت: نشست‌های مختلفی داشتیم و به نکات مثبتی هم رسیده‌ایم. هفته آینده با مدیران باشگاه‌ها جلسه خواهیم داشت و تکلیف نهایی حق پخش تلویزیونی در آن جلسه مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.