مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اگر مقابل استقلال گل بزنم، هرگز خوشحالی که مقابل تیم نفت انجام دادم را تکرار نخواهم کرد.
امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی ۲ بر یک راه‌آهن مقابل نفت اظهار داشت: سه امتیاز خوب را از تیم نفت تهران گرفتیم و توانستیم بازی که به مساوی کشیده بود در فاصله ۴ دقیقه با برتری به پایان برسانیم. سال گذشته در ورزشگاه تختی خیلی اذیت شدیم اما خوشبختانه امسال با برد شروع کردیم.

وی در مورد گل پیروزی‌بخشی که به ثمر رساند گفت: گلی که زدم حاصل زحمات همه بازیکنان بود. جدای از اینکه گل قشنگی به ثمر رساندم و به خوبی چرخیدم فکر می‌کنم همدلی و دل پاک بازیکنان مهم‌تر بود.

مهاجم راه‌آهن در مورد اینکه علیرضا منصوریان اعلام کرده همچین گلی را ۱۷ سال پیش مقابل پاس به ثمر رسانده و از جمله گل‌هایی است که توپ هر چند سال یکبار به پای بازیکن جفت و جور می‌شود تاکید کرد: نمی‌دانم منصوریان به من لطف داشته یا قصد داشته باخت تیمش را توجیه کند. حق ما مساوی مقابل نفت نبود اگر منصوریان از گل من تعریف کرده و اعلام کرده استثنایی است از او تشکر می‌کنم اما اگر خواسته باختش را توجیه کند خودش هم می‌داند که این اتفاق‌ها در فوتبال رخ می‌دهد و همانطور که گفته خودش هم یکبار  این گونه گل زده است.

منوچهری خاطرنشان کرد: تاکنون چنین گلی را تجربه نکرده بودم. گل خاصی بود و فکر می‌کنم اگر این گل را در ورزشگاه آزادی و جایی که دوربین‌ها به خوبی بتوانند آن را به نمایش در بیاورند می‌زدم نمودش بیشتر بود.

وی در مورد اینکه چرا پس از گل به سمت تماشاگران نفت رفت و به شدت خوشحالی کرد یادآور شد: پدرم در ورزشگاه جایی نشسته بود که هواداران نفت در آنجا بودند او ۴- ۵ دوست دارد که همراه آنها در ورزشگاه نشسته بود اتفاقا پس از بازی به او گفتم که چرادر بین تماشاگران نفت نشسته بود نفت دو سه تماشاچی دارد و من چون پدرم در آنجا نشسته بود به سمت او رفتم و گلم را به او تقدیم کردم هر بازیکن دیگری بود اگر در دقیقه ۹۴ و به آن شکل گل می‌زد پیراهنش را در می‌آورد اما من این کار را نکردم.

مهاجم راه‌آهن در خصوص اینکه به تیم سابقش گل زده گفت: من یک نیم فصل در نفت بازی کردم و نیم فصل دیگر در استقلال بودم، نفت هوادار خاصی ندارد اما مطمئن باشید اگر چنین گلی را به استقلال بزنم حتی در دقیقه ۹۴ هم باشد هرگز خوشحالی نخواهم کرد و خود را کنترل می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.