سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم و این موضوع انتخاب ۱۸ نفر را برایمان دشوار می‌کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید استیلی پس از پیروزی ۲ بر یک راه آهن مقابل نفت اظهار داشت: ما مقابل تیمی بازی کردیم که واقعا در دو دوره گذشته لیگ فوق‌العاده بوده است آنها در آسیا هم بازی می‌کنند و بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس را که آنالیز کردیم آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند.

وی با اشاره به بازیکنان جوان تیمش افزود: در این بازی ۳-۲ بازیکن جوان معرفی کردیم که تا حالا در لیگ برتر بازی نکرده بودند. محمد ستاری، میلاد محمدی و سیداحمد موسوی جزء بازیکنانی بودند که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند ما بازیکنان جوان زیادی داریم واقعا در انتخاب ۱۸ نفر با مشکل روبه‌رو هستیم. تیم جوانی داریم و نیازمند به زمان هستیم.

سرمربی راه‌آهن تأکید کرد: با توجه به اینکه زمان را از دست داده‌ایم به دنبال جبران آن هستیم. نقاط ضعف خود در دیدار مقابل استقلال را شناسایی کردیم و نکته‌ای که مهم است این است که روح تیمی در بازیکنان وجود دارد. در دقیقه ۹۰ گل مساوی را دریافت کردیم اما در دقیقه ۹۴ توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم. این نکته مهم است که با وجود دریافت گل تیم از هم نپاشید و توانستیم به بازی بازگردیم.

استیلی با اشاره به اینکه تعویض‌هایش هجومی بوده تصریح کرد: ما تعویضی انجام دادیم که بازیکنان تهاجمی‌تر کار کنند از تمام آنها تشکر می‌‌کنم با تمام مشکلاتی که وجود دارد اما با تمام وجود بازی کردند. ما هم به دنبال این هستیم که با یکدیگر مشکلات را حل کنیم.

سرمربی راه‌آهن در خصوص اینکه در این دیدار از گلر خارجی خود استفاده کرده و روی گل تساوی این تیم مقصر بود، گفت: دروازه‌بان ما یکی از بازیکنان خوب میدان بود حالا در صحنه‌ای بین مدافع تیم و او تعارفی صورت گرفت که باعث شد حریف به گل برسد. او همچون بازیکنان دیگر روز خوبی را پشت سر گذاشت ما در نیمه دوم کم‌اشتباه‌تر بودیم. اگر حریف به موقعیتی رسید بر روی اشتباه خودمان بود. هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.