سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: بازیکنان دورگه در حد بازیکنان داخلی نبودند به همین خاطر تنها از نفرات ایرانی در ترکیب خود استفاده خواهیم کرد.
علی دوستی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن اشاره به اردوی تیم جوانان در کشور آلمان اظهار داشت: حاضریم هر روز در آلمان بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم تا بدن بازیکنان به بازی با تیم‌های خارجی عادت کند.

وی با بیان اینکه تیم جوانان بازی‌های تدارکاتی کمی انجام داده است، تصریح کرد: تیم جوانان برای قهرمانی در آسیا نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری دارد. در این مدت تنها با تیم‌های داخلی بازی‌ کرده‌ایم و با این شرایط کارمان سخت خواهد بود.

سرمربی تیم جوانان با اشاره به بازی‌های تیمش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: در این مسابقات با تیم‌های میانمار، تایلند و یمن همگروه هستم. تیم میانمار را آنالیز کرده و متوجه شدیم که برای بازی‌های مقدماتی آسیا ۴۰ هزار نفر جهت حمایت از این تیم به ورزشگاه می‌آمدند.

دوستی‌مهر از برپایی اردوی آماده‌سازی تیمش در جزیره کیش خبر داد و گفت: هوای میانمار شرجی است و برای اینکه بدن بازیکنان با شرایط آب‌وهوایی این کشور انطباق پیدا کند، اردویی در کیش برپا خواهیم کرد.

وی در خصوص حضور بازیکنان دورگه و خارجی در تمرینات تیم جوانان گفت: این بازیکنان به دردمان نخوردند و کمک‌مان نکردند. آنها در حد بازیکنان داخلی نبودند، به همین خاظر تنها از نفرات ایرانی استفاده خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.