ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: رده سنی نونهالان مهم‌ترین رده سنی برای آموزش فوتبال است.
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شمیل کمیل دوشنبه شب در آیین افتتاحیه رقابت‌های فوتبال زیر ۱۴ سال آسیا، اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا نگاه ویژه‌ای به رقابت‌های زیر ۱۴ سال دارد و اعتقاد ما بر این است که این بازی‌ها به رشد و توسعه فوتبال کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: رده سنی نونهالان مهم‌ترین رده سنی فوتبال پایه است، چراکه در این سن بازیکنان ذهن آماده‌ای برای دریافت فنون فوتبال را دارند و آموزش‌های لازم را به خوبی هضم می‌کنند.

کمیل خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم بازی‌های زیر ۱۴ سال حضور ۴۳ تیم از اعضای AFC در این بازی‌هاست.

ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه تاکید کرد: رده سنی زیر ۱۴ سال بیمه‌کننده تیم‌های جوانان، امید و بزرگسالان خواهد بود و این تیم‌ها می‌توانند بازیکنان نابی به رده‌های سنی بالاتر تحویل دهند.

وی بیان کرد: فارغ از هر نتیجه‌ای که در این تورنمنت حاصل می‌شود انتظار من این است که تیم‌ها بازی‌های زیبا و تماشاگرپسندی ارائه دهند و مردم از دیدن این بازی‌ها لذت ببرند.

کمیل اضافه کرد: از نگاه من هشت تیم حاضر در این بازی‌ها برنده هستند و باید مورد تقدیر قرار گیرند. هدف از برگزاری این بازی‌ها لذت بردن از فوتبال است و ایجاد یک فضای رقابتی سالم برای این تیم‌ها می‌تواند به آنها انگیزه خوبی تزریق کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.