مسئول مسابقات زیر ۱۴ سال آسیا با اشاره به اینکه این مسابقات فوتبال پایه را در مسیر پیشرفت قرار می دهد، گفت: AFC نگاه ویژه‌ای به پیشرفت و توسعه فوتبال در همدان دارد و از شهر همدان در AFC به نیکی یاد می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، شمیل کمیل در نشست خبری مسابقات زیر ۱۴ سال آسیا اظهار کرد: همدان برای من بسیار قابل احترام و ارزشمند است و این شهر را مانند خانه دوم خود دوست دارم، ضمن اینکه از تلاش های صورت گرفته برای میزبانی مطلوب مسابقات آسیایی تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: با برگزاری موفق فستیوال زیر ۱۴ سال در سال ۲۰۱۰ و اجرای موفق طرح آسیا ویژن  AFC  نگاه ویژه ای به فوتبال همدان دارد.

مسئول مسابقات زیر ۱۴ سال آسیا تصریح کرد: مسابقات زیر ۱۴ سال آسیا فوتبال پایه را در مسیر پیشرفت قرار می دهد و برگزاری این مسابقات موجب تقویت فوتبال آسیا می شود.

وی اظهار کرد: همدان به خوبی در چند سال گذشته مسیر پیشرفت را طی نموده است و با امکاناتی که همدان دارد می تواند در آینده میزبان مسابقات مهم تری نیز باشد.

شمیل کمیل تأکید کرد:  AFC نگاه ویژه ای روی پیشرفت  تیم‌های پایه دارد و به همین دلیل فستیوال زیر ۱۴ سال آسیا از سال ۲۰۰۴ تا سال ۲۰۱۳ در دستور کار قرار گفت.

وی افزود: AFC  تلاش می‌کند تا در هر رده سنی به ویژه رده های پایه اصولی عمل کند و به همین دلیل AFC  بر اساس رویکرد عملی قصد دارد تا فعالیت‌های علمی و تخصصی خود را بیش از پیش گسترش دهد.

مسئول مسابقات زیر ۱۴ سال آسیا افزود: طرح آسیا ویژن یکی از مهم ترین پرو‍ژه های کنفدراسیون بود که خوشبختانه در ایران و به خصوص استان همدان به خوبی انجام گرفت.

وی با اشاره به قهرمانی شدن مسابقات فوتبال نونهالان آسیا تأکید کرد: این مسابقات برای سرگرمی و تفریح نبوده و تمامی تیم‌ها باید در نظر داشته باشند که این رقابت‌ها به معنی تلاش و ایجاد آمادگی برای نونهالان است.

وی افزود: در دور مقدماتی این رقابت ها ۱۱۱ بازی با حضور ۴۷ کشور برگزار شد و درکل  تفاوت آشکاری بین فستیوالی برگزار شدن این مسابقات با رقابت های قهرمانی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.