مربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: تا کنون تمرینات بسیار خوبی را برگزار کردیم و به ۸۰درصد ترکیب اصلی رسیدیم.
رحیم میرآخوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ملی جوانان گفت: وضعیت ما چندان بد نیست از امروز اردوی جدیدمان شروع می‌شود و اگر شرایط حضور در آلمان فراهم شود می‌توانیم با برگزاری چند دیدار دوستانه به آمادگی مطلوبی برسیم. کم‌کم به زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در میانمار نزدیک می‌شویم و به انجام بازی‌های دوستانه نیاز داریم.

وی افزود: اکنون تقریباً ۸۰ درصد ترکیب اصلی تیم را پیدا کردیم با توجه به شروع بازی‌های لیگ برخی از باشگاه‌ها بازیکنان خود را نیاز دارند و کمتر آنها را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند. امیدوارم باشگاه‌ها برای برگزاری اردوی آلمان با ما همکاری کنند و بازیکنان را در اختیارمان قرار دهند اگر قرار باشد با تعداد کمتری به این اردو برویم فایده‌ای به حال تیم ملی ندارد.

میرآخوری در ادامه خاطرنشان کرد: در اردوی آلمان شخصیت تیمی بازیکنان شکل می‌گیرد و با انجام بازی‌های دوستانه می‌توانیم شرایطمان را بهبود ببخشیم. سال قبل هم تیم ملی قبل از بازی‌های جام جهانی نوجوانان به آلمان رفت و آنطور که اعضای تیم می‌گویند آن اردو توانست تأثیر بسزایی در موفقیت تیم بگذارد.

وی در پایان گفت:‌ امیدوارم باشگاه‌ها همانطور که در گذشته با ما همکاری می‌کردند این تعامل را ادامه دهند و بتوانیم در آینده هم چنین شرایطی را مشاهده کنیم. اگر بازیکنان در کنار تیم ملی باشند می‌توانند با تمرینات مدونی که برگزار می‌کنند به آمادگی بیشتری برسم که از این بابت خود باشگاه‌ها هم سود می‌برند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی جوانان در رقابت‌‌های قهرمانی آسیا در میانمار با تیم‌های تایلند، یمن و میانمار هم‌گروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.