مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر در بازی با پیکان به رحمتی گل هم بزنم و تیمش در اولین بازی لیگ شکست بخورد باز هم چیزی از ارزش‌های این دروازه‌بان کم نخواهد شد.
محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از آغاز لیگ چهاردهم عنوان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و خودمان را برای بازی اول لیگ برابر پیکان آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: بازی روز جمعه برای ما اهمیت زیادی دارد و باید سنگ تمام بگذاریم و بازی اول را با پیروزی آغاز کنیم. پیکان هم یک تیم بسیار خوب است که بازیکنان بزرگی در این تیم جمع شده‌اند و یک مربی قوی و حرفه‌ای هم هدایتش تیم را بر عهده گرفته است.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه رقابت دوباره‌اش با مهدی رحمتی جالب توجه است و آیا می‌تواند دروازه این دروازه‌بان را باز کند یا نه، گفت: مهدی یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و درون دروازه بسیار مطمئن عمل می‌کند. نمی‌توانم بگویم گل می‌زنم یا نه چون همه چیز به شرایط بازی بستگی دارد اما اگر بتوانم در اولین بازی تیمم گلزنی کنم و این امر با پیروزی نیز همراه شود، خوشحال می‌شوم.

خلعتبری تأکید کرد: با این حال باید بگویم مهدی رحمتی دروازه‌بان بسیار فوق‌العاده‌ای است و یکی از دوستان خوب من محسوب می‌شود. حتی اگر به او گل هم بزنم و تیمش در اولین بازی لیگ شکست بخورد چیزی از ارزش‌هایش کاسته نخواهد شد اما من فقط برای تیم سپاهان تلاش می‌کنم و برای کسب پیروزی باید بتوانم به تیمم کمک کنم.

وی درباره دیدار دوستانه سپاهان و فنرباغچه ترکیه نیز اظهار داشت: بازی بسیار خوب و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و تیم فنرباغچه یک تیم اروپایی قدرتمند و حرفه‌ای بود. آنها مهره‌های بسیار خوبی هم در ترکیب داشتند و در نهایت نیز توانستند ما را شکست دهند.گلی هم که آنها زدند روی یک توپ غیرقابل مهار بود.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان افزود: تیم ما هم در برابر فنرباغچه بازی بدی انجام نداد و ما خوب بازی کردیم. خوشبختانه توانستیم نقاط ضعف و قوت‌مان را هم در این بازی تدارکاتی بزرگ بهتر شناسایی کنیم و اکنون با آمادگی بالایی وارد لیگ می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.