هافبک تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازیکنان استقلال و پرسپولیس وقتی صد هزار تومان در قراردادشان تخفیف می‌دهند دو هزار بار مصاحبه می‌کنند، اما هرگز چنین کاری نکردم.
بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص شرایط تیم فوتبال راه‌آهن عنوان کرد: ما وضعیت خوبی داشتیم. پس از اتفاقات بدی که فصل گذشته برایمان پیش آمد تمرینات خوبی را دنبال می‌کردیم اما متأسفانه در ۴-۳ روز گذشته صحبت هایی در برخی سایت‌ها و مطبوعات عنوان شده است که تمرکز کادر فنی و بازیکنان را خیلی به هم زده است.

وی ادامه داد: ‌آرزو می‌کنم هر چه زودتر این حرف و حدیث‌ها تمام شود. ما واقعا زحمت زیادی کشیده‌ایم اما این موارد تمرینات‌مان را تحت‌الشعاع قرار داد و تمرکزمان را گرفت. امیدوارم که مشکلی پیش نیاید هر چند که می‌دانم مسئله‌ای به وجود نمی آید و ما قطعا روی پنجشنبه مقابل استقلال بازی خواهیم کرد.

هافبک راه‌آهن در مورد اینکه آیا از تمدید قراردادش با این تیم ناراحت نیست، تأکید کرد: از این موضوع ناراحت نیستم. مطمئن هستم که این موارد بین مسئولان دادستانی و حمید استیلی در همین دو سه روز برطرف خواهد شد. من خودم خواستم بمانم و کسی مرا زور نکرده بود. پیشنهادهای خوبی داشتم اما با تمام وجود ماندم تا کمک کنم و حسن نیت خود را هم با کاهش مبلغ بیش از حد قراردادم نشان دادم.

وی ادامه داد: در تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازیکنان با مبالغ ۱.۵ میلیاردی قرارداد می‌بندند و با صد یا دویست ‌هزار تومان تخفیفی که می‌دهند دو هزار مصاحبه انجام می‌دهند اما در تیم ما اینگونه نیست. خیلی کمتر از قرارداد سال گذشته قرارداد بستم اما یک بار هم مصاحبه نکردم. برایم ارزش داشت که در این تیم بمانم.

عبدی در مورد اینکه آیا امیدوار است  در هفته اول مقابل استقلال بازی کند، گفت: من از مسئولان دادستانی تقاضای عاجزانه دارم که به جوانان تیم‌مان کمک کنند تا بتوانیم در لیگ حاضر شویم.

وی در خصوص دیدار مقابل استقلال و حساسیت این بازی، گفت:‌ همانطور که این بازی برای ما سخت است برای استقلال هم خیلی دشوار خواهد بود. ما اکثرا مقابل استقلال و پرسپولیس توانسته‌ایم آنها را اذیت کنیم بازیکنان خوبی که سال گذشته در راه‌آهن عملکرد مناسبی داشتند حفظ شدند و با اضافه شدن بازیکنان جدید هم تیم خوبی شکل گرفته است. در این فصل فکر نمی‌کنم تیمی در بیرون و داخل خانه کار راحتی داشته باشد و گرفتن امتیاز از راه‌آهن بسیار دشوار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.