سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: اینکه قرارداد بازیکنان اعلام شود و شفاف‌سازی صورت بگیرد فوق‌العاده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نصرت ایراندوست پس از شکست ملوان مقابل پیکان در دیدار رده‌بندی جام شهدا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان واقعاً من را امیدوار کردند. عملکردشان خیلی خوب بود و فکر می‌کنم این دیدار برای تماشاگران بازی زیبایی بود زیرا پیکان هم عملکرد خوبی داشت.

وی در مورد اینکه آیا به دنبال کسب مقام سومی بودند، گفت: طبیعی بود که به دنبال پیروزی در این بازی باشیم در جریان بازی عملکرد خوبی داشتیم و فکر می‌کنم به علت کم تجربگی نتوانستیم به گل برسیم.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه ترکیب تیمش نسبت به بازی قبل متفاوت بود، یادآور شد: ما به بازیکنانی که مقابل تراکتورسازی بازی کردند استراحت دادیم تا از بازیکنان جوان هم تست بگیریم. این آخرین تستی بود که از بازیکنان گرفتیم و اکثر بازیکنان جوان‌مان هم عملکرد مثبتی داشتند.

ایراندوست در مورد اینکه حضور در این رقابت‌ها مفید بوده گفت: به نظرم خیلی مفید بود هم از این لحاظ که بازی به نام شهدا برگزار می‌شد و هم از لحاظ فنی به ما کمک ‌کرد.

وی در مورد اینکه بازی پشت سر هم فشار روی بازیکنان این تیم نیاورده گفت: بالاجبار برنامه اینگونه شد، دو تیم توانایی برگزاری این بازی را داشتند.

ایراندوست در مورد اینکه با اعلام رقم قرارداد بازیکنان موافق است، تصریح کرد: شفاف‌سازی فوق‌العاده است و باید این امر صورت گیرد، اگر باشگاه‌ها هم اعلان کنند سازمان لیگ تأکید کرده که خودش پس از پایان فرصت داد شده اعلام خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.