سرمربی پیشین منچستریونایتد در آینده‌ای نه چندان دور ناگفته‌‌های جدیدی را از دوران حضورش در اولدترافورد فاش خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس، سرالکس فرگوسن قصد دارد به زودی اهالی فوتبال را با انتشار یک کتاب شرح حال جدید از خود غافلگیر کند.

اسطوره شیاطین سرخ می‌خواهد در این کتاب پرده از احساس واقعی‌اش درباره اوضاع خود و منچستریونایتد در ۱۰ ماه طلسم‌ شده‌ای که دیوید مویس در فصل گذشته هدایت تیم را برعهده داشت، بردارد.

فرگوسن در استخدام دیوید مویس، سرمربی پیشین اورتون به عنوان جانشین خود، بیشترین نقش را داشت زمانی که به مدیران باشگاه توصیه کرد هموطنش را به خدمت بگیرند. فرگوسن در ۱۰ ماهی که مویس هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت همواره حامی او بود هرچند در یکی دو ماه آخر که منتهی به اخراج مویس شد او سکوت را ترجیح داد.

اکنون اما ظاهراً فرگی ۷۲ ساله قصد دارد فاش کند که در این مدت واقعاً بر او چه گذشته است. از قرار معلوم فرگوسن در این کتاب پاسخ حمله لفظی روی کین، شاگرد قدیمی‌اش که مویس را به بی‌تعهدی نسبت به تیم متهم کرده بود بدهد.

طبق بیانیه‌ سایت باشگاه منچستریونایتد، کتاب شرح حال جدید فرگوسن در ماه اکتبر منتشر خواهد شد و محتوای آن درباره اتفاقاتی است که برای فرگوسن از آغاز بازنشستگی‌اش همچون تدریس در دانشگاه هاروارد و حضورش در مراسم اسکار، رخ داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.