مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی با پرسپولیس برای من دیدار خاصی است هرچند که در همه بازی‌ها برای موفقیت تیمم بازی می‌کنم.
غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اردوی نفت تهران در کردان کرج گفت: خوشبختانه اردوی خوبی برگزار کردیم و در یک هفته‌ای که کردان بودیم تمرینات طبق برنامه پیش رفت و شرایط کلی تیم هم خوب است. یک دیدار دوستانه با نفت مسجدسلیمان داریم و امیدوارم تا هفته دیگر که لیگ برتر شروع می‌شود به شرایط مدنظر کادرفنی برسیم.

وی ادامه داد: البته اگر بازی‌های تدارکاتی‌مان کمی بیشتر بود به نظرم شرایط بهتری داشتیم اما همان ۴ بازی هم خوب است و بازیکنان با روحیه و با انگیزه تمرین می‌کنند تا برای دیدار با پرسپولیس که در هفته اول لیگ برتر برگزار می‌شود آماده شویم و فکر می‌کنم بازی ما مقابل پرسپولیس بازی قشنگ و جذابی از آب در بیاید.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره تقابلش با هم‌بازیان سابقش در هفته اول لیگ برتر و انگیزه‌های احتمالی او برای این بازی تصریح کرد: هم من و همه بازیکنان تیم نفت در همه بازی‌ها با انگیزه بازی می‌کنیم و برای ما تیم نفت مهم است چراکه امسال هیچ بازی ساده‌ای در پیش نداریم. خود من هم انگیزه‌های زیادی دارم و شاید دیدار با پرسپولیس برای من دیدار خاصی باشد اما مطمئن باشید اگر در این بازی گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم چراکه پرسپولیس برای من همیشه تیم قابل اعتمادی است.

رضایی درخصوص جدایی چند بازیکن نفت تهران و اضافه شدن بازیکنان جدید به این تیم در مسابقات لیگ برتر چهاردهم خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم نفت چند سالی در کنار هم بازی کردند اما امسال تعدادی از بازیکنان نامدار این تیم از نفت جدا شدند اما به هر حال نفت تیم جوانی است که تجربه حضور در ۳ جام را ندارد. بازیکنان نفت انرژی جوانی و انگیزه دارند که این موضوع به تجربه هم نیازمند است چون یک بازی پلی‌آف در آسیا داریم که آن بازی برای ما بازی سختی خواهد بود اما به هر حال فعلا تا آن بازی زمان باقی مانده است. فکر می‌کنم امسال وظیفه مسئولان، مربیان و بازیکنان نفت بسیار سنگین است.

وی افزود: البته ما بازیکنان باتجربه‌تر هم وظیفه سنگینی به دوش داریم و در همین مدت هم شرایط را به گونه‌ای فراهم کردیم که بازیکنان جوان احساس خوبی داشته باشند و سعی می‌کنیم در زمینه تجربه به تیم تا آخر کمک کنیم.

رضایی در مورد خداحافظی علی کریمی از فوتبال هم گفت: من چند سال با کریمی در پرسپولیس و تیم‌ملی هم‌بازی بودم و او همیشه بازیکن بزرگی بود و بزرگ هم باقی خواهد ماند اما ای کاش شرایط به گونه‌ای بود که او می‌توانست هنوز هم بازی کند هرچند که ورزش قهرمانی همین است و یک روز می‌آیی و یک روز می‌روی. من از خداحافظی کریمی ناراحت شدم و دوست داشتم که باز هم بازی کند اما تصمیم او قابل احترام است و امیدوارم همیشه در همه مراحل زندگی موفق باشد چراکه روزهای خوبی در کنار هم داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.