رئیس فدارسیون جهانی فوتبال اعتراف کرد مجازات در نظر گرفته شده برای مهاجم لیورپول دردناک بوده است اما باید به رأی کمیته انضباطی فیفا احترام گذاشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپ بلاتر در آخرین کنفرانس خبری خود در ریودوژانیرو در طول مدت حضورش در برزیل برای تماشای بازی‌های جام جهانی به حمایت از لوئیس سوارز پرداخت و اعتراف کرد که از مجازات در نظر گرفته شده برای او به خاطر گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی ناراحت است.

بلاتر در خصوص محرومیت چهار ماهه سوارز از تمام فعالبت‌های مرتبط با فوتبال گفت: به عنوان یک فوتبالیست می‌توانم درک کنم که مجازات شدن با چنین جریمه‌ای برای سوارز چقدر دردناک است اما به عنوان رئیس فیفا باید تصمیماتی که توسط کمیته‌های مستقل ما اتخاذ می‌شود را بپذیرم.

بلاتر ادامه داد: واقعاً‌ امیدوارم که سوارز هرچه زودتر به دنیای فوتبال بازگردد چون او در زمین بازی نشان داده که چه بازیکنی است. من پتانسیل تکنیکی و تاکتیکی و کارهایی را که او می‌تواند انجام دهد، می‌‌دانم. سوارز شم فوق‌العاده‌ای برای گلزنی دارد. امیدوارم که او برگردد چون حالا به یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا پیوسته است.

سوارز در ابتدای هفته جاری با قراردادی به ارزش تقریبی ۸۱ میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست هرچند محرومیت چهار ماهه فیفا، او را تا اواخر ماه اکتبر از همراهی کاتالان‌ها محروم می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.