کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اعضای تیم فوتبال نفت تهران امروز راهی کردان کرج خواهند شد تا اردوی آماده‌سازیشان را در این منطقه برگزار کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال نفت تهران این روزها در  زمین اختصاصی این باشگاه زیر نظر علیرضا منصوریان و دستیارانش برگزار می‌شود و این تیم طبق برنامه قرار است امروز راهی اردوی آماده‌سازی گردد.

*تمرین  دیروز تیم فوتبال نفت تهران به کارهای  هوازی و فشرده اختصاص داشت و بازیکنان ۶۵ دقیقه تمرین کردند که فقط سعید لطفی به دلیل گرفتگی پا و دیوید ویکروم به دلیل انجام دادن کارهای شخصی در این تمرین غایب بودند.

* در تمرین عصر نفت تهران سعید لطفی طبق برنامه کادر فنی  زیرنظر کادر پزشکی تیم فوتبال نفت تهران فعالیت کرد.

* سعید قزل مدافع تیم فوتبال نفت تهران به دلیل دیر  اضافه شدن به سایر بازیکنان این روزها مشغول کارهای هوازی است تا به فرم ایده‌آل کادر فنی برسد.

* در تمرین دیروز عصر نفت تهران در زمین کوچک ۶ تیم چهار نفره تشکیل شده بود که ۷۵ دقیقه فوتبال تورنمنتی و سنگین را انجام داده‌اند.

* روحیه اتحاد و همدلی میان بازیکنان نفت تهران در تمرینات به خوبی قابل مشاهده است.

* بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران امروز در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نفت تهران حاضر خواهند بود و در ساعت ۱۳:۳۰ راهی اردوی این تیم در کردان کرج  خواهد شد. البته سه نفر از اعضای کادر پزشکی و ماساژور نفت تهران به دلیل سکونت در کرج در این شهر به کاروان نفتی‌ها اضافه خواهند شد.

* ساعت ۱۶ امروز اولین تمرین نفت تهران در کردان کرج برگزار خواهد شد.

* دیروز و در ساعت ۱۴ علیرضا منصوریان، بهرام میرشیبانی، رحیم ایرانیان و یکی از اعضای کادر پزشکی راهی کردان کرج شدند و به بازدید از محل تمرین، استراحت، تغذیه، امکانات و ...  این مجموعه ورزشی کردند. قرار است اردوی تیم فوتبال نفت تهران از ۲۳ تا ۲۹ تیرماه در مجموعه ورزشی کردان کرج برگزار شود.

*طبق برنامه کادر فنی تمرینات در کردان بر محور مسائل تاکتیکی است و بعد از بازی نفت تهران مقابل ملوان که چهارمین بازی تدارکاتی این تیم به حساب می‌آید تمرینات این تیم به دستور کادر فنی دو روز تعطیل اعلام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.