سرمربی تیم فوتبال استقلال از گونش برای حضور در ایران دعوت به عمل آورد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار دوستانه خود در کشور ترکیه عصر امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف بورسااسپور ترکیه رفت.

آبی‌پوشان در ابتدا با ترکیب فردین گروسیان، میلاد فخرالدینی، مگویان، محمد خلیلی، حنیف عمران‌زاده، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده، علی رمضانی، محمد قاضی و آرش برهانی به میدان رفتند.

* این مسابقه با تدارک مسئولان باشگاه بورسااسپور در حال برگزاری است در حالی که قبل از شروع بازی امیر قلعه‌نویی و سنول گونش قبل از شروع بازی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

سرمربی تیم استقلال قبل از شروع بازی به صورت جدی از مربی ترکیه‌ای دعوت کرد تا با حضور در ایران میهمان باشگاه استقلال باشد. سرمربی ترک‌تبار نیز ضمن تشکر از قلعه‌نویی اعلام کرد شاید روزی به ایران بیاید و به دعوت او پاسخ دهد.

سرمربی بورسااسپور به قلعه‌نویی گفت: همیشه دوست داشته در ایران مربیگری کند اما این اتفاق نیفتاده است.

وی حواشی فوتبال ترکیه را بسیار زیاد خواند و گفت: این حواشی و فشار کار زیاد روی زندگی او تأثیراتی گذاشته و البته گونش دوست دارد روزی در فوتبال ایران تجربه مرببگری داشته باشد.

* بازیکنان تیم استقلال قبل از شروع مسابقه برخورد بسیار گرمی با سرمربی حریف داشتند و به درخواست امیر قلعه‌نویی با وی خوش و بش کردند.

* امیرقلعه‌نویی در طول برگزاری بازی بارها در کنار خط نکات تاکتیکی را به شاگردانش گوشزد کرد.

* اکثر بازیکنان استقلال که در ترکیب ثابت این تیم حضور نداشتند از پشت دروازه مشغول گرم کردن خود و حضور در ترکیب بودند.

* تعداد از تماشاگران محلی برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمده بودند. ایرانیان مقیم ترکیه نیز که البته تعدادشان زیاد نبود در ورزشگاه حضور داشتند.

* تیم فوتبال استقلال در نیمه اول این مسابقه با سیستم ۴-۴-۲ وارد زمین شد که آرش برهانی وظیفه کاپیتانی استقلال را برعهده داشت.

* نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.