مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: ماندن کارلوس کی‌روش به سود تیم ملی‌ است و فدراسیون باید این مربی را حفظ کند.
آتیلا حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بحث ماندن یا جدایی کی‌روش از تیم ملی‌ ایران اظهار داشت: در مورد این موضوع باید ابتدا به این نتیجه رسید که آیا ما دنبال هدف کوتاه مدت هستیم یا خیر. اینکه می‌‌گویند کی‌روش تا جام ملت‌ها بماند تا عملکردش مورد بررسی قرار گیرد، درست نیست. من معتقدم هر فردی که به عنوان سرمربی انتخاب می‌‌شود باید تا جام جهانی بعدی با او قرارداد امضا شود. به هر حال ما باید به یک مربی فرصت بدهیم تا برای جام جهانی بعدی به خوبی برنامه‌ریزی کند و فکر می‌‌کنم کی‌روش با توجه به حضور سه و نیم ساله‌اش در فوتبال ایران باید در اولویت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: معتقدم تیم ملی‌ در جام جهانی عملکرد متوسطی داشت ولی با این حال مربیانی مثل کی‌روش می‌توانند باعث رشد فوتبال ایران شوند. البته باید این را هم در نظر گرفت که آیا فدراسیون می‌تواند پیشنهاد مالی کی‌روش را تأمین کند یا خیر. اگر قرار است او دوباره در تیم بماند دیگر نباید مشکل امکانات و برگزاری بازی‌های تدارکاتی را برایش به وجود بیاوریم. البته این را هم بگویم که اگر کی‌روش پیشنهاد بهتری نسبت به ایران داشته باشد قطعاً تیم ملی را ترک خواهد کرد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه برخی از کارشناسان مخالف ماندن کی‌روش در تیم ملی هستند، گفت: هر آدمی می‌‌تواند نظر شخصی‌اش را بدهد و همانطور که کی‌روش موافق دارد مخالف هم دارد. فدراسیون می‌‌تواند در مورد اهدافی که دارد با چند کارشناس واقعی فوتبال ایران صحبت کند تا بتواند یک تصمیم خوب بگیرد. البته مهم این است که این کارشناسان به معنای واقعی کارشناس باشند، چون بعضی از کارشناسان حتی نمی‌‌دانند فوتبال چیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.