رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که قصد جدایی از این باشگاه را ندارد.
حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد جلسه امروز محمدرضا خلعتبری با مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه امروز خلعتبری مشکلات و مطالبات خود را عنوان کرد و قرار شد تا فردا در جلسه هیئت مدیره وضعیت او مشخص شود.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا بازیکنان بزرگ را حفظ کنیم، قطعاً در خصوص خلعتبری هم اولویت‌مان حل شدن مشکل او و تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی حمید استیلی از هیئت مدیره این باشگاه و اینکه آیا شخص جدیدی به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه می‌شود، اظهار داشت: کسی به ترکیب هیئت مدیره اضافه نمی‌شود و یک نفر از اعضا کم می‌شود. استیلی نمی‌تواند همزمان در دو باشگاه مسئولیت داشته باشد.

سیاسی تصریح کرد: با توجه به جدایی استیلی، علیرضا رحیمی با حفظ سمت مدیرعاملی از هیئت مدیره جدا می‌شود. البته آقای رحیمی به عنوان مدیرعامل در جلسات هیئت مدیره حضور خواهد داشت اما حق رأی ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود خودش از هیئت مدیره پرسپولیس جدا می‌شود، عنوان کرد: چرا باید از پرسپولیس بروم؟! لزومی ندارد این کار را انجام دهم. من در هیچ باشگاهی به غیر از پرسپولیس کار نمی‌کنم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین اخبار از اردوی این تیم که قرار است در ایتالیا برپا شود، گفت: ظاهراً اردوی ایتالیا قطعی شده و هزینه‌های این اردو را هم اسپانسر اختصاصی تأمین می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.