کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا دوست دارد هدایت این تیم را برعهده گیرد. او می‌گوید آماده است تا به عنوان جانشین پراندلی انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایتالیا با شکست برابر اروگوئه از صعود به یک هشتم نهایی جام جهانی باز ماند. چزاره پراندلی، سرمربی این تیم پس از شکست برابر اروگوئه از کار در آتزوری استعفا کرد.

بحث بر سر جانشینی پراندلی در رسانه‌های ایتالیایی داغ است. یکی از گزینه های احتمالی جانشینی پراندلی، فابیو کاناوارو کاپیتان سابق این تیم است که موفق شد در جام جهانی ۲۰۰۶ به قهرمانی برسد.
کاناوارو در سخنانی تلویزیونی ابراز تمایل کرد که به عنوان جانشین پراندلی انتخاب شود. او گفت: بدون شک بسیار خوشحال خواهم شد اگر بتوانم هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا را برعهده بگیرم و به عنوان جانشین پراندلی انتخاب شوم. بر این باورم که آماده چنین پستی هستم.

او ادامه داد: انگیزه زیادی برای مربیگری در تیم ملی دارم و اگر پیشنهاد به من داده شود بدون شک آن را قبول خواهم کرد. باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

کاناوارو در جام جهانی ۲۰۰۶ با ایتالیا قهرمان شد و به عنوان بهترین بازیکن جهان در آن سال انتخاب شد. او در سال‌های پایانی فوتبالی خود به خلیج فارس آمد تا برای تیم های اماراتی بازی کند. او الان دستیار کوزمین سرمربی الأهلی است و خود را آماده می‌کند تا هدایت تیم ملی کشورش را برعهده بگیرد.
تیم ملی فوتبال ایتالیا در برزیل عملکرد ضعیفی داشت. این تیم در دیدار نخست خود برابر انگلیس با درخشش ماریو بالوتلی به پیروزی رسید. اما در دیدار دوم برابر تیم شگفتی ساز کاستاریکا تن به شکست داد تا همه چیز با بازی آخر کشیده شود. شاگردان پراندلی در بازی پایانی با تک گل گودین برابر اروگوئه تن به شکست دادند و از دور رقابت ها کنار رفتند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.