دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران به فکر بازی و نتیجه خوب برابر بوسنی است.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، رحمان احمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر بوسنی با اشاره به دیدار مقابل آرژانتین اظهار داشت: همه اعضای تیم برای بازی فردا مصمم هستند و به فکر این هستیم که با یک بازی خوب، نتیجه مناسبی کسب کنیم‬‎.

وی در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی بین زندگی فوتبالیست در ایران با اروپا وجود دارد؟ گفت: تفاوت‌ها خیلی زیاد است. بازیکنان اروپایی از آغاز کار امکانات زیادی دارند و امکانات آنها با فوتبال ما فرق دارد به همین دلیل است که  پیشرفت‌شان بیشتر است. ما هم با توجه  امکانات‌مان فوتبالیست‌های خوبی داریم.‎

دروازه‌بان تیم ملی ایران ادامه داد: هرچقدر امکانات بیشتر باشد بازیکن می‌تواند از این ابزار برای نشان دادن کیفیتش استفاده کند. ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا خودمان را به بازیکنان اروپایی  نزدیک کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه امیدتان برای بازی بوسنی چیست، اظهار داشت: فردا ۱۱ نفر درون زمین، سایر بازیکنان روی نیمکت و ۷۰ میلیون ایرانی پشت تیم هستند. فردا بهتر از بازی با آرژانتین خواهیم بود و امیدواریم با این روحیه بازی را خیلی خوب و با نتیجه مناسب به پایان برسانیم.

او خاطرنشان کرد: در هر بازی یک بازیکن نتیجه را رقم می‌زند. مسی نباشد یک بازیکن دیگر و در تیم ما هم چنین بازیکنانی هستند که می‌توانند سرنوشت بازی را در لحظه‌ای تغییر دهند.‬‎‎

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.