سخنگوی باشگاه استقلال گفت: زمین تلو، ساختمان باشگاه استقلال و کمپ باشگاه هنوز سند مالکیت ندارد که باید این مشکل برطرف شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، رضا افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال بعد از جلسه هیأت‌ مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران در مورد حضور خبرنگاران در پشت باشگاه استقلال گفت: ما تعامل خوبی با رسانه‌ها داریم و به آنها علاقه‌مندیم اما طبقه‌ای که در باشگاه برای این عزیزان در نظر گرفته‌ایم هنوز آماده نشده و به محض نوسازی در آینده‌ای نزدیک شرمنده خبرنگاران نمی‌شویم.

وی در مورد جلسه هیأت‌مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: مشکل اصلی ما در استقلال بحث مسدود بودن حساب باشگاه است که هنوز باز نشده و از آنجایی که ما ۱۰۰درصد دولتی هستیم نمی‌توانیم بیشتر از یک حساب داشته باشیم، مگر اینکه مشکلات این حساب برطرف شود تا بتوانیم از حساب باشگاه استفاده کنیم.

افجه‌ای افزود: در جلسه هیأت‌مدیره خبرهای خوبی از سوی نظری‌ جویباری به هیأت‌ مدیره درباره بازیکنان جدید داده شد که البته هنوز منجر به قرارداد نشده است و فعلاً در حد قول و صحبت بوده و البته کسی که به استقلال قول داده است حتماً قرارداد هم می‌بندد اما فعلاً از بازیکنی اسم نمی‌برم.

سخنگوی باشگاه استقلال اظهار داشت: مردم و هواداران استقلال از ما انتظار دارند و این موضوع مورد توقع مردم است چرا که آنها صاحبان اصلی باشگاه هستند و ما باید تیمی ببندیم که جوابگوی این مردم باشد تا استقلال به جایگاه اصلی‌اش برگردد. وی در مورد اینکه آیا تیم بانوان استقلال امسال در لیگ شرکت می‌کند یا نه گفت: بحثی در این‌باره مطرح نشده است و این موضوع در دستور کار ما نبود.

عضو هیأت‌ مدیره باشگاه استقلال در مورد کارگروه‌هایی که امروز در جلسه هیأت‌ مدیره تشکیل شده خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی در باشگاه استقلال وجود دارد که یک نفر به تنهایی نمی‌تواند آنها را انجام دهد و به همین دلیل کارگروه‌هایی تشکیل دادیم تا مشکلات حل شود. در حال حاضر زمین تلو، ساختمان باشگاه و همچنین کمپ باشگاه استقلال از نظر مالکیت وضعیت نامشخصی دارد و ما هنوز سند این مکان‌ها را نداریم و فکر می‌کنم برای ساختمان باشگاه باید با علی کفاشیان گفت‌وگو کنیم. زمین تلو و کمپ هم مشکلات مالکیت دارند که باید حل شود.

وی افزود: در همین رابطه نثاری عضو هیأت مدیره که در شهرداری هم مشغول به کار است سرپرست این سرگروه شده تا وضعیت مالکیت هر سه مکان مشخص شود و به هیأت‌مدیره اطلاع دهد. بحث بهسازی کمپ و ساختمان باشگاه شروع شده و صادق‌پور به عنوان سرپرست این کارگروه فعالیت می‌کند البته در زمین تلو فعلاً کار بازسازی نداریم چرا که این زمین در مالکیت جنگل‌بانی است و بای این موضوع برطرف شود.

افجه‌ای گفت: در مورد بحث IT و فضای مجازی هم استقلال همانند خیلی از تیم‌های لیگ برتری مشکل دارد که باید حل شود به همین دلیل صاحب‌پناه رئیس هیأت‌مدیره به عنوان سرپرست این کارگروه فعالیت می‌کند و نتیجه آن را در جلسه هیأت‌مدیره اعلام خواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد انتخاب مسئول روابط‌ عمومی باشگاه استقلال افزود: فعلاً در اینباره بحث خاصی صورت نگرفته و قرار است یکسری پیشنهادی بیاید و بعد تصمیم‌گیری کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد اینکه مسدود بودن حساب این باشگاه چه زمانی برطرف می‌شود، اظهار داشت: این موضوع در دست وزارت ورزش است اما تا سه چهار روز آینده حل خواهد شد البته ما چک ۳میلیارد تومانی در دستمان است و منتظریم مشکل مسدود بودن حساب‌ها برطرف شود.

وی در مورد جلسه بعدی هیأت‌مدیره استقلال هم تصریح کرد: زمان جلسه بعدی مشخص می‌شود اما قرار ما این است که روزهای یکشنبه جلسه هیأت‌مدیره برگزار شود اما شاید جلسات فوق‌العاده هم در این میان ترتیب دهیم.

افجه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر انتخاب دستیاران امیر قلعه‌نویی در کادر فنی استقلال گفت: در اینباره از کادر فنی و قلعه‌نویی باید سؤال کنید نه من.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.