سران باشگاه بوردو از استخدام اسطوره فوتبال فرانسه برای هدایت تیم‌شان در فصل آینده منصرف شدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های فرانسوی از انصراف باشگاه بوردو از ادامه مذاکرات خود با زین‌الدین زیدان برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده خبر دادند و اعلام کردند که این باشگاه گزینه دیگری را برای این کار در نظر گرفته است.

طبق این گزارش‌ها بوردو مذاکرات خود را با «زیزو» که اکنون به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید ایفای نقش می‌کند، پایان داده تا ویلی سانیول، ستاره پیشین تیم فوتبال فرانسه را به عنوان سرمربی آینده خود استخدام کند.

قرارداد فرانسوا ژیلو، سرمربی فعلی تیم که در انتهای فصل اخیر به پایان رسید، تمدید نشد و مسئولان باشگاه امید داشتند که زیدان را به جای وی روی کار بیاوردند و حتی ۲ هفته پیش ژان لویی تریائو، رئیس باشگاه موناکو گفت با کمال میل از ورود زیدان به تیمش استقبال می‌کند.

تریائو در گفت‌وگو با شبکه RTL اعلام کرد که زیدان شانسی برای هدایت قهرمان لوشامپیونه در سال ۲۰۰۹ ندارد. وی اظهار داشت: متاسفانه کارهایی که برای عقد قرارداد با زیدان انجام دادیم کافی نبود از همین رو اعلام می‌کنم زیدان سرمربی بعدی بوردو نخواهد بود. دغدغه زیدان رئال مادرید است. البته نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت چرا که هر ۲ فرزند او در تیم جوانان رئال ماردید بازی می‌کنند و خانواده‌اش هم با شرایط زندگی در مادرید، جایی که ۱۱ سال در آن اقامت داشته‌اند، وفق پیدا کرده‌اند.

با خط خوردن نام زیدان از فهرست گزینه‌‌های هدایت بوردو، از ویلی سانیول که اکنون هدایت تیم زیر ۲۱ سال فرانسه را بر عهده دارد به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی فرانسوا ژیلو یاد می‌شود.

تریائو ۶۴ ساله در این خصوص تصریح کرد: به شما اطمینان خاطر می‌دهم که ما با مربی بعدی خود به توافق رسیده‌ایم اما هنوز نمی‌توانیم نام او را اعلام کنیم چون در مورد برخی جزئیات قرارداد باید مذاکره کنیم. در همین حد بدانید که او یکی از بزرگان فوتبال فوتبال فرانسه است.

سانیول چندین سال به عنوان دفاع راست تیم فوتبال بایرن مونیخ بازی کرد و در ترکیب تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز حضور داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.