بازیکن تیم استقلال می‌گوید فقط صحبت از قرارداد میلیاردی می‌شود و پرداختی‌ها به هیچ عنوان مطابق با آنچه که گفته می‌شود، نیست.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و الریان قطر با حضور در جمع خبرنگاران گلایه‌هایی را در مورد مشکلات مالی در این تیم عنوان کرد و گفت: در چند وقت اخیر برخی هجمه‌های زیادی را نسبت به فوتبالیست‌ها آورده‌اند و آن‌ها را تحت فشار قرار داده‌اند.

او ادامه داد: قراردادی که از من عنوان شده میلیاردی است ولی چه کسی مبلغ میلیاردی گرفته است؟ من در این فصل یک میلیارد تومان با استقلال قرارداد داشتم که سه درصد آن متعلق به فدراسیون، ۵ درصد آن متعلق به مالیات باشگاه استقلال، ۲۰ درصد متعلق به جریمه‌ای که آقای فتح‌الله‌زاده برای ما در نظر گرفت، ۳۰ درصد برای اداره مالیات و ۲۰ درصد هم متعلق به ترازی است که در صورت انتقال به تیم دیگر باید در نظر گرفته شود. از این قرارداد میلیاردی من فقط ۳۰۰ میلیون تومان گرفته‌ام و در پایان فصل با احتساب این درصدها هیچ چیزی برای من نمی‌ماند.
بازیکن تیم استقلال با بیان اینکه پیش از این نیز در ملوان اینچنین مشکلی را داشته خاطرنشان کرد: در فصلی که برای ملوان به میدان رفتم ۳۰ درصد از قراردادم بابت جریمه کسر شد و ۲۰ درصد نیز بابت ترازی که برای انتقال به استقلال در نظر گرفته شد، کسر گردید. در حال حاضر هم باید مبلغی را به اداره مالیات انزلی بدهم که فکر می‌کنم از قرارداد این فصلم چیزی باقی نماند.

او با بیان اینکه عده‌ای با میکروفن و دوربین علیه فوتبالیست‌ها مطلب جمع می‌کنند تصریح کرد: با دست خودمان کاری نکنیم که فوتبالیست‌ها برای مثال به لیگ کشوری بروند که نام خلیج فارس را تغییر داده است. عده‌ای بعد از باخت تیم‌ها بلافاصله به میان تماشاگران می‌روند و علیه فوتبالیست‌ها مطلب جمع می‌کنند. کاری که در برنامه ۹۰ هم شاهدش بودیم. فوتبال حرمت دارد و انجام این موارد کار درستی نیست.

نوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد دیدار تیم‌های استقلال و الریان قطر نیز گفت: بازی خوبی را امروز از جوانان تیم‌مان شاهد بودیم.

او ادامه داد: متاسفانه روی برخی بی‌دقتی‌ها و اشتباهات حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادیم. برای مثال در بازی‌های حساس بازیکنان اصلی را در اختیار نداشتیم و همه این‌ها سبب شد تا در کل فصل خوبی را سپری نکنیم.

نوری در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت خود در فصلی که سپری شد نیز افزود: از نظر بدنی شرایط خوبی را داشتم ولی از نظر روحی و روانی اصلا خوب نبودم. در مورد این مسئله هم نمی‌توانم زیاد صحبت کنم چون اگر حرف بزنم حاشیه‌هایی پیش می‌آید.

بازیکن تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این مشکلات به مسائل مالی بازمی‌گردد نیز گفت: کسانی که با من کار کرده‌اند می‌دانند من هیچ گاه به دنبال مسائل مالی نبوده‌ام. در مدت زمان حضورم در استقلال هم حتی یک بار نیز از مسائل مالی حرفی به میان نیاوردم.

او در پاسخ به این سوال که حضورش در استقلال چگونه بوده و چه فکری در مورد آن می‌کند نیز گفت: برای کسی که زمانی در پرسپولیس بازی می‌کرده وحالا در استقلال حضور دارد، کمی تنش ایجاد می‌شود. با این حال سعی کردم بهترین عملکردم را در استقلال داشته باشم و به نظرم با این حال خیلی به چشم نیامدم.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده نیز در استقلال می‌ماند یا خیر نیز گفت:‌ فعلا هیچ چیزی مشخص نیست و هیچ پیشنهادی داده نشده است.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )