سرمربی آرسنال پس از پیروزی تیمش مقابل هال سیتی اعلام کرد برنامه ریزی فشرده لیگ برتر و مصدومان زیاد توپچی‌ها موجب شده آنها صدر جدول را از دست بدهند.
به گزارش خبرگزاری فارس، آرسنال هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس را با پیروزی پر گل سه بر صفر در خانه هال سیتی به پایان رساند.

در این دیدار آرون رمزی ۳۱ و لوکاس پودولسکی ۴۵ و ۵۴ برای توپچی‌ها گلزنی کردند تا تیمشان را ۷۰ امتیازی کرده و در رده چهارم نگه دارند. هال سیتی هم با ۳۶ امتیاز رتبه چهاردهم را در اختیار دارد.

تیم آرسن ونگر که در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی در رتبه نخست جدول قرار داشت، اکنون برای رسیدن به رتبه چهارم با اورتون می‌جنگد تا بتواند آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری را از آن خود کند.

در حال حاضر لیورپول با اختلاف پنج امتیاز نسبت به تیم دوم جدول صدرنشین است. ونگر بر این باور است که عدم حضور لیورپول در دیدارهای اروپایی و نداشتن بازیکن آسیب دیده به آنها کمک کرده تا در این فصل نتیجه‌های خوبی بگیرند.

وی در این خصوص گفت: فاصله تیم‌ها در جدول رده بندی خیلی نزدیک است. لیورپول در نیمه دوم فصل فوق‌العاده ظاهر شده است. نمی‌خواهم نمایش خوب آنها را زیر سوال ببرم اما آنها این شانس را داشتند که فقط روی لیگ برتر انگلیس تمرکز کنند.

ونگر در ادامه افزود: اگر به تعداد بازیکنان آسیب دیده و بازیکنانی که در طول فصل از دست دادیم نگاهی بیندازید و همچنین به برنامه ریزی بسیار فشرده لیگ برتر برای ما هم توجه کنید متوجه می‌شوید که چرا به این روز افتاده‌ایم. حضور لیورپول در صدر جدول آنچنان هم دور از ذهن نبوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.