کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: رسیدن به مقام قهرمانی آسیا نیازمند تلاش و کار طاقت‌فرسا است.
نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی ۳ بر یک فولاد مقابل الجیش قطر گفت: الجیش تیم بسیار قدرتمندی بود آنها تنها تیم گروه بودند که ما را اذیت کردند. این تیم بازیکنان خوبی داشت که با توجه به نایب قهرمانی در لیگ قطر و اتمام مسابقات‌شان در این کشور با آرامش کامل به مصاف ما آمدند.

وی افزود: ما چند روز قبل از این مسابقه در یک دیدار حساس به مصاف گسترش فولاد رفته بودیم و در شرایطی که استراحت کافی نداشتیم به مصاف این تیم رفتیم. البته با حمایت هواداران و استفاده از امتیاز میزبانی توانستیم به پیروزی برسیم. اوج حمایت هواداران لحظه‌ای بود که با وجود دریافت گل تیم را تشویق کردند و فرهنگ ناب فوتبال خوزستان را به نمایش گذاشتیم.

مربی فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا این تیم پتانسیل قهرمانی دارد، یادآور شد: هرچقدر به مراحل بالاتر برویم کار سخت‌تر است. چیزی که باعث می‌شود امید ما به قهرمانی در آسیا را زنده کند نبوغ بازیکنان و بلوغ تاکتیکی آنها است البته در صورت صعود به مراحل بالاتر نیاز داریم از وضعیت فعلی قوی‌تر شویم.

سعداوی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم تیم‌های حریف بسیار قدرتمند هستند غیبت کوکو بازیکن الجیش به تنهایی ۷ میلیون دلار بود برای رسیدن به قله آسیا نیاز به قدرتمندتر شدن داریم ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تفکر کادر فنی رسیدن به قله موفقیت است کار سخت و دشواری در پیش داریم البته نباید به موفقیت‌های‌مان غره شویم همه چیز تازه شروع شده و تلاش بیشتری را برای موفقیت می‌طلبیم.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند در مرحله یک هشتم نهایی از بازیکنان اصلی خود استفاده کند، اظهار داشت: همواره اعلام کردیم باید تعامل سازنده و خوبی وجود داشته باشد و در محیطی آرام و مناسب به سمتی برویم که فوتبال ایران به موفقیت برسد. فولاد نیز از سایر باشگاه‌ها مستثنی نیست و تنها هدفش اعتلای فوتبال ایران است. باید در محیطی آرام و تعاملی سازنده این مسئله را حل کرد تا نه فولاد خوزستان و نه تیم ملی مشکلی نداشته باشد.

مربی فولاد خوزستان در پایان گفت: از کسانی که برای بهبود و رشد فوتبال ایران تلاش کردند تشکر می‌کنیم. خیلی افراد هستند که نامی از آنها برده نمی‌شود اما جا دارد از آنها تشکر کنیم یا قدردان زحمات‌شان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.