وزیر ورزش و جوانان گفت: باشگاه‌ها به دنبال آرامش در تیم ملی فوتبال باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود گودرزی لحظاتی پیش در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شهرستان خرم‌آباد در پاسخ به این سئوال که قرارداد کی‌روش تمدید می‌شود یا خیر؟ گفت: در حال حاضر تیم ملی در اردو به سر می‌برد و با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی نباید به دنبال اینگونه مسائل باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید همه ورزشکاران و مسئولان به دنبال آرامش در تیم ملی باشند، ادامه داد: تیم‌های باشگاهی نباید در این زمینه مشکل ایجاد کنند، بلکه باید آرامش را در تیم ملی ایجاد کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر کی‌روش با بازیکنان تیم ملی در اردو به سر می‌برد و همه باید تلاش کنیم که امسال در جام جهانی موفقیت خوبی کسب کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ابراز داشت: امروز مسئولیت ما نسبت به ورزش، سنگین است، چراکه ما نسبت به مردم در زمینه ورزش تعهد داده‌ایم.

* به دنبال مطالبات قهرمانان در سال‌های گذشته هستیم

گودرزی یادآور شد: برخی از مطالبات قهرمانان ورزشی در سال‌های ۹۰ تا ۹۲ پرداخت نشده که طی نشستی با رئیس‌جمهور، قول مساعد این موضوع را گرفته‌ایم تا مطالبات آنها محقق شود.

وی عنوان کرد: در زمینه تیم ملی، اعتباراتی که مورد نیاز آنها بوده، تحقق یافته و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی ندارند.

این مسئول متذکر شد: در صورتی که تیم ملی در جام جهانی به مراحل بعدی صعود کند، مبالغی دیگر به این تیم اختصاص می‌یابد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان یادآور شد: این استان دارای جاذبه‌های کم‌نظیری است که اگر در زمینه ورزشی به آنها توجه شود می‌توان اردوهای تیم‌های ملی را در این استان برگزار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.