سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بعد از عمل جراحی درباره ماندنش در این تیم در فصل آینده تصمیم می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم در پاسخ به این سؤال که اتفاق نادری در لیگ رخ داده و ۵ تیم شانس قهرمانی دارند و شما کدام یک را لایق قهرمانی می‌دانید، گفت: ما وظیفه داریم به همه تیم‌ها که یک سال تلاش کردند احترام بگذاریم. اولین بار است که در ۱۳ دوره لیگ ۵ تیم شانس قهرمانی دارند. با همه احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستم بدون تعصب می‌گویم امسال عملکرد متفاوتی داشتیم و با بازیکنان جوان و بی‌نام و نشان که مقدمه‌اش از سال قبل چیده شد شایسته قهرمانی هستیم.

وی ادامه داد: در اینجا باید از تیم خوب نفت نام ببرم که بی‌حاشیه و با کادر و بازیکنان خوب شایسته این عنوان است. با احترام به تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان می‌گویم که نباید کار فولاد به این روز کشیده می‌شد.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که اخراج ناشیانه بختیار رحمانی ممکن است امروز کار دستتان بدهد، گفت: تیم ما جوان است و اتفاقی که برای بختیار افتاد اولین بار بود. ما باید بیشتر از این تجربه کسب کنیم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد بنابراین امروز نباید گرفتار مسائل غیر فوتبالی شویم و اجازه ندهیم حاشیه‌ها تمرکز ما را بهم بریزد.

فرکی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کنید ۵۰ درصد شانس قهرمانی دارید، اظهار داشت: همین طور است، نتایج بازی‌ها به گونه‌ای است که همه تیم‌ها می‌خواهند از اعتبارشان دفاع کنند.

وی درباره حضورش در این تیم در فصل آینده تصریح کرد: در زمان خودش به این سؤال پاسخ می‌دهم. من معمولا کارم را با صبر و حوصله انجام می‌دهم بنابراین الان نمی‌توانم پاسخی به سؤال شما بدهم. شرایطم نسبت به فصل قبل بدتر شده و پا درد و کمر دردم بیشتر شده است. بعد از بازی‌ها قرار است عمل جراحی کنم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم.

فرکی در پایان در پاسخ به این سؤال که به مربیان تیم‌های مدعی قهرمانی چه توصیه‌ای دارید، عنوان کرد: می‌خواهم خدا و آخرت را در نظر داشته باشند، بار کج به منزل نمی‌رسد بنابراین ممکن است شاهد و ناظری بر اعمالمان نباشد اما خدایی هست که آن را می‌بیند بنابراین باید وجدان کاری داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.