قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید برای ادامه همکاری با ویسی در سال آینده با یکدیگر قرارداد اخلاقی بسته‌ایم.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خوزستان- استقلال خوزستان امسال اولین حضور خود را در لیگ برتر کشور تجربه کرد و اگرچه شاهد نوساناتی در عملکرد این تیم بودیم اما در یک نگاه کلی کارنامه قابل قبولی داشت. علی پورکیانی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص عملکرد این تیم در لیگ سیزدهم، توافقات انجام شده برای ادامه همکاری با عبدالله ویسی و چگونگی فعالیت آکادمی این باشگاه به صحبت پرداخت که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید:

** استقلال‌خوزستان امسال اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه کرد،‌ عملکرد تیم‌تان را چه طور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم می‌توانستیم بهتر از این هم باشیم ولی به هر حال این اولین حضور ما در لیگ برتر بود و انشاالله، هم در بازی پایانی‌مان برابر پرسپولیس و هم سال آینده، بهتر کار خواهیم کرد.

** نتایج کسب شده تا چه اندازه مورد رضایت‌تان بود؟



تا ۷۰ درصد از این نتایج رضایت دارم اما همان‌طور که گفتم ما امسال می‌توانستیم عملکرد بهتری هم داشته باشیم.



** درباره عملکرد ویسی هم صحبت کنید.



ما امسال در خدمت ویسی بودیم و انشاالله سال آینده هم در خدمت او خواهیم بود و تیم بهتری را می‌بندیم تا بتوانیم سال آینده جواب بهتری به هواداران‌مان بدهیم.



** درخصوص توافقات انجام شده با ویسی بیشتر توضیح می‌دهید؟



ما با یکدیگر برای ادامه همکاری به توافقاتی رسیده‌ایم و باتوجه به این‌که تا لیگ امسال به پایان نرسد کسی نمی‌تواند قرارداد ببندد، فعلا با یکدیگر قرارداد اخلاقی بسته‌ایم.



** ویسی هم گفته است که نزدیک به ۹۵ درصد، در استقلال‌خوزستان می‌مانم.



قطعا همان طور که ویسی گفته، درست است. اصلا مذاکره‌ای بین ما نیست و او خودش صاحب باشگاه و تیم است و تا هر زمانی که بخواهد، در تیم حضور دارد.



** با این وجود باید برنامه‌ای برای سال آینده به باشگاه ارایه داده باشد؟



اصلا از زمانی‌که ویسی سرمربی تیم ما شد، درخصوص برنامه‌های بلندمدت با ما صحبت کرد.



** ویسی به این موضوع هم اشاره داشته که اگر در استقلال‌خوزستان ماندنی شد، برای حضور در لیگ چهاردهم قصد جذب چند بازیکن در حد لیگ برتر را دارد.



بله، حتما به همین صورت خواهد بود و ما قصد داریم تیم محکم‌تری را برای حضور در لیگ آینده ببندیم.



** ترکیب فعلی تیم به ویژه بازیکنان باتجربه، دستخوش تغییر خواهد شد؟



در حال حاضر که در خدمت آن‌ها هستیم و اگر هم بخواهیم برای سال آینده بازیکن جذب کنیم، بدون این‌که به ترکیب فعلی‌مان دست بزنیم پنج، شش جای خالی داریم. ما قطعا، هم به باتجربه‌ها و هم جوانان تیم‌مان نیاز داریم. به نظرم باتوجه به اولین حضورمان در لیگ، عملکرد بازیکنان‌مان راضی‌کننده بود و انشاالله سال آینده هم بهتر خواهد شد.



** برای سال آینده چه برنامه‌هایی را مدنظر دارید؟



ما برای هر سال برنامه بلندمدتی را برای خودمان در نظر می‌گیریم تا به هدف‌مان برسیم. ما در واقع می‌خواهیم هر سال بهتر از سال قبل کار کنیم.



** ارزیابی‌تان از دیدار پایانی برابر پرسپولیس چیست؟



امیدوارم تماشاگران در این بازی که ما میزبان هستیم، به ورزشگاه بیایند و ضمن احترام به تیم مقابل، استقلال را تشویق کنند. امیدوارم در بازی آخرمان، آن‌ها را خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم.

** سطح لیگ امسال به نظرتان در چه حدی بود؟

سطح آن خوب بود؛ باتوجه به برنامه‌های تیم‌ملی و شرایطی که وجود داشت و این‌که بازی‌های لیگ تعطیل و با وقفه برگزار می‌شدند، شاید هم زیان‌هایی وجود داشت اما به هر حال باید به تقویم فدراسیون احترام گذاشت.


** درمورد آکادمی باشگاه هم صحبت می‌کنید؟

ما آکادمی فوتبال داریم و علاوه بر فعالیت در رده سنی بزرگسالان، در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید هم فعال هستیم و نزدیک به ۱۰۰ بازیکن پایه داریم.


** پس باشگاه به کار در رده‌های سنی پایه هم اهمیت داده است.

بله، همین طور است و عملکرد آن‌ها هم بسیار خوب بوده است و حتی چند بازیکن هم برای استفاده در تیم بزرگسالان‌مان تولید شده است که باتوجه به نظر کادرفنی، از آن‌ها در تیم بزرگسالان هم استفاده خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.