رییس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه ممکن است یکی از دو تیم سپاهان و نفت تهران قهرمان مسابقات لیگ برتر شود، تمام تمهیدات لازم برای برپایی مراسم جشن قهرمانی در اصفهان در نظر گرفته شده است.

علی اکبر ابرقویی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در خصوص تمهیدات اندیشیده شده از سوی هیئت فوتبال برای برگزاری مراسم احتمالی جشن قهرمانی در اصفهان، اظهارکرد: با توجه به شرایط جدول مسابقات لیگ برتر و شانس قهرمانی برای ۵ تیم در چهار مسابقه همزمان، سازمان لیگ با همکاری هیئت فوتبال استان اصفهان تمام امکانات لازم را برای برپایی مراسم جشن قهرمانی در اصفهان فراهم آورده است.

وی افزود: بر این اساس کاپ قهرمانی، مدال‌های تیم قهرمان و استیج قهرمانی به اصفهان ارسال شده است و هیئت فوتبال در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری این مراسم است. البته آرزو دارم اگر سرنوشت قهرمانی در اصفهان مشخص شد قهرمان تیم سپاهان باشد تا جشن با شکوهی را برگزار کنیم.

رییس هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه کل مدیریت کار در این روز بر عهده هیئت فوتبال است، افزود: هیئت فوتبال نیروهای لازم را برای اهدا کاپ قهرمانی دارد که این نیروها روز پنجشنبه یک روز قبل از برگزاری بازی در ورزشگاه فولادشهر، مراسم اهدای کاپ و مدال را تمرین خواهند کرد.

ابرقویی‌نژاد خاطرنشان‌کرد: ناظر ویژه فدراسیون برای این بازی غلامرضا بهروان است. امیدوارم تمام تمهیدات اندیشیده شده به خوبی در روز مسابقه به اجرا در بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.