با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید از شهرهای میزبان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا ۱۷ اردیبهشت به کشورمان سفر خواهند کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشیان پس از بازگشت از استرالیا در گفت‌وگویی اعلام کرد قرار است بازرسان و ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید از ۶ شهر تهران، شیراز، کرمان، مشهد، اصفهان و تبریز ۱۷ اردیبهشت به کشورمان سفر کنند.

فدراسیون فوتبال ایران از مدت‌ها قبل برای میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ اعلام آمادگی کرده است که در همین راستا ۶ شهر فوق برای برگزاری این رقابت‌ها به AFC اعلام شده است.

کفاشیان همچنین در خصوص سایر رقیبان ایران برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ گفت: به نظر می‌رسد رقیب اصلی ما امارات باشد و در حال حاضر نیز بازرسان AFC در این کشور هستند. البته عربستانی‌ها نیز خود را به عنوان میزبان این رقابت‌ها معرفی کرده و از این موضوع مطمئن هستند اما معتقدم که نباید این صحبت آنها را جدی گرفت.

وی افزود: آبان‌ماه امسال میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ مشخص خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از مذاکره کشورهای کره جنوبی، عربستان، ژاپن و بحرین با فدراسیون فوتبال ایران برای انجام دیدار تدارکاتی با تیم ملی خبر داد و افزود: تیم ملی ایران در حال حاضر تیم اول آسیا محسوب می‌شود و به همین دلیل بیشتر کشورهای بزرگ آسیایی از ما درخواست کردند تا با آنها دیدارهای تدارکاتی برگزار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.