اینتراخت برانشوایگ در هفته بیست و ششم رقابت‌های بوندس‌لیگا مغلوب شالکه شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و ششم رقابت‌های بوندس‌لیگا شب گذشته با انجام هفت دیدار آغاز شد و اینتراخت برانشوایگ در یک دیدار خارج از خانه با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شالکه شد تا با ۱۸ امتیاز قعرنشین جدول بوندس‌لیگا باشد. گورتزکا (۱۷)، هونتلار (۶۶) و زالای (۹۴) برای شالکه گلزی کردند و کسل در دقیقه ۸۱ تک گل برانشوایگ را وارد دروازه شالکه کرد. دنیل داوری، دروازه‌بان ایرانی برانشوایگ در این بازی درون دروازه تیمش قرار داشت.

فرایبورگ نیز در خانه با نتیجه سه بر یک وردربرمن را شکست داد. شوستر (۱۵)، کلاوس (۵۳) و مهمدی (۵۹) برای فرایبورگ و پترسن (۷۰) برای وردبرمن گلزنی کردند.

اشتوتگارت با یک گل هامبورگ را شکست داد. ماکسیم (۶۹) تک گل بازی را به ثمر رساند و کالهانوگلو در دقیقه ۵۳ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا هامبورگ ۱۰ نفره شود.

هانوفر نیز در خانه با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب دورتموند شد. هوملس (۴۳)، لواندوفسکی (۵۲) و روس (۹۱) گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

بایرن‌مونیخ با نتیجه ۲ بر صفر ماینس را شکست داد. شواین‌اشتایگر (۸۲) و گوتسه (۸۶) گلزنان این دیدار بودند.

وولفسبورگ در خانه با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل آگزبورگ متوقف شد. ورنر (۴۳) برای آگزبورگ و اولیچ (۸۱) برای وولفسبورگ گلزنی کردند.

مونشن گلادباخ نیز در خانه با نتیجه سه بر صفر هرتابرلین را مغلوب کرد. آرنگو (۲۸)، راموس (۳۲، گل به خودی) و رافائل (۴۰) گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.