سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ مدیرعامل مستعفی باوارایی‌ها را دوست همیشگی خود خواند.
به گزارش خبرگزاری فارس، پپ گواردیولا روز گذشته وقتی متوجه شد اولی هوینس نسبت به رای محکومیتش در دادگاه مالیاتی اعتراضی ندارد و آن را پذیرفته است، از این مقام ۶۲ ساله به نیکی یاد کرد.

وی گفت: اولی دوست من است و برای همیشه دوست من نیز باقی خواهد ماند. همه بازیکنان اولی را دوست دارند. در باشگاه، ‌باید همچنان همانگونه که از او یاد گرفته‌ایم،‌ به کار ادامه دهیم.

گواردیولا که تابستان با تلاش‌های هوینس رهسپار مونیخ شد و به عنوان جانشین یوپ هاینکس سکان هدایت را در اختیار گرفت، افزود: حدود ۹ ماه است که اینجا در مونیخ هستم. آرزو می‌کردم بهتر بتوانم آلمانی صحبت کنم تا احساساتم را بیان کنم. تحت تدبیر اولی، بایرن یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا است. به طور قطع بدون شخصیت بزرگ و قوی او،‌ چنین موقعیتی وجود نمی‌داشت.

گواردیولا افزود: در این چند ماه حضور متوجه شدم مردم چقدر با احترام در مورد او صحبت می‌کنند. او واقعا سزاوار احترام بسیار زیادی است. من چند ماه بسیار خوب و باورنکردنی با او همکاری کردم. امیدوارم در آینده امکان بازگشتش نزد ما فراهم شود.

هوینس که در مدت بیش از ۳ دهه به عنوان بازیکن، مدیر ورزشی و مدیر باشگاه خدمات شایانی به مونیخی‌ها کرد، به علت نپرداختن مالیات یکی از حساب‌هایش در سوئیس در پایان هفته گذشته به ۳ سال و نیم حبس محکوم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.