مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان نشان دادند مرد روزهای سخت هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهرزاد خلیلیان پس از پیروزی ۳ بر ۲ سپاهان مقابل الهلال در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و در مشکلات به خوبی کار می‌کنند. نشان دادند که مرد دقیقه ۹۵ هستند. عشق به سپاهان را نشان دادند و با توان خود را نشان دادند تا به برتری برسند.

وی ادامه داد: باران علیه ما بود همچنین شما تیم الهلال را ببینید ۶۰ میلیون دلار هزینه کرده، می‌دانید این پول چقدر است؟ با این وجود بازیکنان ما تمام تلاش خود را به کار گرفتند و در این بازی به برتری رسیدند. من این برد را به همه اصفهانی‌ها و مردم ایران تقدیم می‌کنم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم موفق باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد وضعیت این تیم در فصل آینده اظهار داشت: هنوز زود است که بخواهیم در مورد این مسئله صحبت کنیم. ۳ هفته پایانی لیگ برتر باقی مانده و در آسیا هم بازی داریم که شرایط دشواری خواهد بود. همه تیم‌ها ننشسته‌اند و تلاش خود را انجام می‌دهند ما در بالای جدول هستیم و از جوانان هم حمایت می‌کنیم. همچنین بزرگان تیم هم دیدید که در این بازی حماسه خلق کردند. هادی عقیلی و محرم نویدکیا اعتبار شهر ما هستند.

خلیلیان در مورد اینکه آیا به قهرمانی هم فکر می‌کند، اظهار داشت: صد درصد اینگونه است، من از کرانچار این موضوع را پرسیدم و او در جواب به من گفت راهی جز این نداریم. ما محکوم به برد هستیم. حالا نتیجه هر چه باشد ما می‌خواهیم درست بازی کنیم. در قطر هم برای بردن به میدان رفته بودیم. باخت مقابل این تیم پاداش دارد زیرا بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و با تمام شرایط بدی که به وجود آورده بودند و چالش‌هایی که میزبان به وجود آورد اما بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند. در لیگ هم همین گونه خواهد بود و قطعا می‌جنگیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه چرا ورزشگاه نقش جهان افتتاح نمی‌شود، گفت: در دولت روحانی قرار است همه افراد راستگو باشند ما هم نمی‌خواهیم غیر از این باشد. به همین دلیل باید بگویم خیلی بعید می‌دانم که این ورزشگاه افتتاح شود. البته ما هرگونه همکاری لازم باشد انجام می‌دهیم، مسئولان هم در این زمینه تاکید دارند. اما باید بگویم که حداقل ۳۰ میلیارد اعتبار برای این ورزشگاه نیاز است. قاعدتا این یک استراتژیک است که مسئولان تشخیص می‌دهند ما بهره‌بردار هستیم. جا دارد از اینجا از آذری تشکر کنم که به خاطر باران در ورزشگاه تا پایان بود و از طرف ذوب‌آهنی‌ها هم که از جان مایه گذاشته بود، تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه در مصاحبه‌ای از کرانچار حمایت کرده و آیا مایل است فصل آینده با این سرمربی کار کند،‌ گفت: مدیر باید تیم را اداره کند ما هم قصدمان چنین کاری است و منطقی عمل می‌کنیم. طبیعی است که در اواخر لیگ برتر و هنگامی که لیگ قهرمانان آسیا شروع می‌شود این امر صورت بگیرد. یک مدیرعامل کم‌عقل در این زمان از مربی خود حمایت نمی‌کند. کرانچار به خوبی وظایف خود را انجام داده و به بازیکنان جوان هم فرصت داده است. بازیکنان هم با تمام مشکلات و مسائلی که وجود داشته با تمام وجود در زمین می‌جنگند. خدا را شکر که در این بازی به برتری رسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.