مسایل مالیاتی فوتبال با حضور نمایندگان باشگاه‌های پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در نشستی که بعدازظهر امروز با حضور علی پروین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی قائم مقام، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون و مهدی تاج رئیس سازمان فوتبال و مسئولان و نمایندگان سازمان امور مالیاتی کشور در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد مسائل و مشکلات مالیاتی باشگاه‌های لیگ برتر و فوتبالیست‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهروز منتقمی در ارتباط با این جلسه گفت: نشست خوبی داشتیم که در جریان آن مسائل مختلفی در حوزه مالیات‌ها مطرح شد. در واقع این جلسه به بدهی مالیاتی  ورزشکاران و باشگاه‌ها پرداخت که در دو حوزه اصلی مورد بحث بود. یکی بدهی ورزشکارانی که قراردادهای آنها پرداخت شده است و دیگری بدهی آن دسته از فوتبالیست‌ها که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.

در مجموع نتیجه صحبت‌های مطرح شده در این نشست آن بود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به امر پرداخت بدهی‌های مالیاتی کمک کنند. بر این اساس باشگاه‌ها و ورزشکاران باید نسبت به ارائه تسویه حساب مالیاتی برای عقد قراردادها اقدام نمایند. باشگاه‌ها ، بازیکنان و مربیان همچنین باید نسبت به تعیین تکلیف مالیات‌های خود و ترتیب پرداخت بدهی‌های مالیاتی اقدام نمایند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: افراد حاضر در این جلسه اتفاق نظر داشتند که باید در یک همکاری مشترک مشکلات مالیاتی برای همه طرف‌ها حل و فصل شود. همچنین مقرر شد باشگاه پرسپولیس نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود و پس از آن ترتیب پرداخت آن اقدام نماید.

منتقمی در پایان افزود: هم از طرف ما ، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای این امر اعلام آمادگی شد و هم مسئولان سازمان امور مالیاتی آمادگی خود برای هرگونه همکاری را اعلام کردند به شکلی که هم مشکلی برای ورزشکاران و باشگاه‌ها به وجود نیاید و هم بدهی‌های مالیاتی پرداخت شود. در نهایت نیز مقرر شد مطالب مطرح شده در این نشست در نشست بعدی مورد بحث و بررسی بیشتری قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.