رئال سوسیداد در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لالیگا مقابل رایووایکانو شکست خورد.
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با دو دیدار پیگیری شد و در اولین مسابقه مالاگا در خانه اوساسونا به پیروزی دو بر صفر دست یافت. سامو در دقیقه ۱۴ اولین گل بازی را وارد دروازه اوساسونا کرد و امرابات در دقیقه ۶۶ دومین گل بازی را به نام خود ثبت کرد.

خسوس گامز نیز در دقیقه ۵۲ با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد تا مالاگا ۱۰ نفره شود. مالاگا با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت؛ در حالی که اوساسونا با ۲۹ امتیاز پانزدهم است.

در دیگر دیدار شب گذشته رایووایکانو در خانه سوسیداد به برتری سه بر دو دست یافت. ابتدا اینیگو مارتینز در دقیقه دو تیم میزبان را پیش انداخت اما این برتری تنها دو دقیقه دوام داشت و لاریوی در دقیقه چهارم از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. روبن پاردو در دقیقه ۴۵ برای میزبان گلزنی کرد تا نیمه اول با برتری دو بر یک سوسیداد به پایان برسد. تنها دو دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که بوئنو در دقیقه ۴۷ بازی را به تساوی کشاند و روبن روچینا با گلزنی در دقیقه ۶۷ برتری سه بر دو را برای رایووایکانو به ارمغان آورد. رایووایکانو با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد تا بالاتر از بتیس قعرنشین در رده نوزدهم قرار بگیرد و سوسیداد با ۴۳ امتیاز در رده ششم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.