رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پولی که از اسپانسر گرفته بودیم تمام شده و نیاز به منابع مالی جدید داریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی کفاشیان در حاشیه فیلم‌برداری سریال پایتخت که قرار است در تعطیلات نوروز پخش شود در خصوص این مراسم گفت: این مراسم برای رونمای دوباره از پیراهن تیم ملی خوب بود.

وی در خصوص لوگوی یوزپلنگ ایرانی که برخی می‌گویند ایرانی نیست گفت: اتفاقا همان است. ما نقش این یوزپلنگ را از سازمان حفاظت محیط زیست گرفته‌ایم. درست است نیم‌رخ است اما مشکلی وجود ندارد. اسپانسر هم با این موضوع مشکلی ندارد. نقش یوزپلنگ در گوشه‌ای از پیراهن جای گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فیفا هم با این قضیه مشکلی ندارد. بلاتر در جلسه‌ای که با خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست داشت با پیشنهاد نقش بستن لوگوی یوزپلنگ ایرانی بر پیراهن تیم ملی موافقت کرد.

کفاشیان در خصوص وضعیت تیم ملی و بازی‌ها تدارکاتی در استانه جام جهانی عنوان کرد: مشکلات مالی هم‌چنان پابرجاست. اسپانسر پولی را که داده بود را خوردیم و تمام شد (با خنده). ما نیاز به تدارکات خوب داریم اگر پول برسد سه اردو خواهیم داشت و می‌توانیم به آمادگی خوبی برسیم.

وی ادامه داد: بازیکنان لژیونر از ۲۲ و ۲۳ فروردین به تیم ملی ملحق می شوند.

وی در خصوص اینکه حضور جواد نکونام، پژمان منتظری و مجتبی جباری که در لیگ‌ها قطر و کویت بازی می‌کنند برای اردوها چگونه خواهد بود گفت: روسای فدراسیون‌های این دو کشور قول‌هایی برای همکاری داده‌اند اما هنوز موافقت باشگاه‌ها مانده است. امیدوارم آنها هم همکاری کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه وضعیت دستیار کی‌روش به کجا رسید گفت: کی‌روش خودش با چند مربی مذاکره کرده است. دانستن زبان انگلیسی برای او بسیار مهم است در هر صورت خودش باید نظر نهایی را بدهد.

کفاشیان همچنین در مورد قرارداد وینگادا گزینه سرمربیگری تیم ملی امید گفت: هنوز با او قرارداد نبسته‌ایم اما احتمالا این هفته همه‌چیز مشخص می‌شود. او قبول کرده است که از دستیاران ایرانی استفاده کند و بحث خارجی یا پرتغالی مطرح نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.