سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال تهران اعتقاد دارد خصوصی‌سازی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت به بهبود وضعیت بانوان هم کمک می‌کند.
مریم حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دیدار دوستانه تیمش با تیم ملی جوانان، گفت: سرمربی این تیم دو سه هفته پیش از ما خواست دیداری دوستانه داشته باشیم، اما با توجه به اینکه فاصله کمی بین مسابقات لیگ بود این بازی به روز پنجشنبه موکول شد. برای اینکه هم بازیکنان ما محک بخورند و هم بازیکنان ملی‌پوش، این مسابقه برگزار شد.

وی درباره شرایط تیم استقلال هم گفت: در نیم‌فصل دوم بهتر بازی کردیم. اگرچه فقط یک برد داشتیم، اما موقعیت‌های زیادی را در بازی‌های مختلف از دست دادیم. به بازی خوب هم که امتیازی نمی‌دهند. در نیم‌فصل دوم با ۱۷ بازیکن وارد مسابقات شدیم بنابراین مهاجمی نبود که بخواهد از فرصت‌ها استفاده کند.

سرمربی استقلال با ابراز امیدواری از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: حالا که بحث خصوصی‌سازی پیش آمده امیدوارم مشکلات حل و شرایط بانوان هم بهتر شود. این دو باشگاه خوب باشند از بانوان هم می‌توانند حمایت کنند. امیدواریم وزارت هم کمک کند و فقط حرف نباشد بلکه به حرف‌ها عمل کنند.

حسن‌زاده درباره استعفای ایراندوست و مظفر، خاطرنشان کرد: دلیل رفتن این دو مربی را دقیق نمی‌دانم، اما هر دو زحمت زیادی کشیده‌اند. امیدوارم فدراسیون از نیروهایی که به فوتبال ما کمک می‌کنند استفاده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.