کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی ایتالیا پس از شکست مقابل اسپانیا تاکید کرد به هیچ وجه انتظار چنین آمادگی بدنی بدی را از شاگردانش نداشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا در دیداری دوستانه روبه‌روی هم قرار گرفتند که در پایان اسپانیا موفق شد با تک گل پدرو رودریگز در دقیقه ۶۳ از سد حریف بزرگ خود بگذرد.

چزاره پرندلی در مورد این دیدار گفت: در این برهه از فصل و با توجه به آمادگی بدنی بازیکنان نسبت به اسپانیا خیلی عقب بودیم. باید سخت تلاش کنیم تا به یک ریتم خوب دست پیدا کنیم و به دویدن‌هایمان جهت بدهیم. آمادگی بدنی بازیکنانم به هیچ وجه در اندازه‌ این دیدار نبود. باید صادقانه بگویم انتظار اینکه شاگردانم در چنین حدی از آمادگی بدنی باشند را نداشتم.

پرندلی افزود: در یک دیدار دوستانه باید به چیزهایی توجه کنم که هیچ کس در تورنمنتی مانند جام جهانی به آن فکر هم نمی‌کند. خط میانی ما که در سال‌های اخیر نقطه قوت ما بوده است همواره می‌تواند پشتوانه خوب بودن تیم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.