بازیکن اهل گینه باشگاه آث‌میلان ایتالیا گفت: از اینکه پیشکسوتان میلان برای برگزاری دیدار دوستانه با پرسپولیس به کشور زیبای ایران سفر کردند خوشحال شدم.
به گزارش خبرگزاری فارس، کوین کنستانت که قرار است فردا در ترکیب تیم‌ ملی گینه مقابل کشورمان در دیداری تدارکاتی به میدان برود در خصوص تیم باشگاهی‌اش میلان و حضور سرمربی جدید این تیم یعنی کریستین سیدورف گفت: سیدورف بازیکن بزرگی بوده و تجربه زیادی از فوتبال دارد در حال حاضر هم برای من مهم این است که می‌تواند به صورت مستقیم تجربیاتش را به تیم منتقل کند.

وی در خصوص دیدار دوستانه تیم‌های پیشکسوتان میلان و پرسپولیس گفت: از این اتفاق خبر دارم و خوشحال شدم که بین این دو تیم یک دیدار دوستانه برگزار شد و بیشتر از این موضوع مسرورم که میلانی‌ها برای برگزاری دیداری تدارکاتی به کشور زیبایی مثل ایران سفر کردند.

کنستانت در پاسخ به این سوال که کدامیک از بازیکنان ملی‌پوش ایران را می‌شناسد، تصریح کرد: اشکان دژاگه از باشگاه فولام و رضا قوچان‌نژاد که در تیم استاندارد لیژ بلژیک بازی می‌کرد را می‌شناسم ضمن اینکه چند بازیکن دیگر را هم از تیم ‌ملی ایران می‌شناسم که اسم‌شان را در حال حاضر به خاطر ندارم.

وی در پایان در خصوص شناختش از مردم ایران گفت: بار اول است که به کشور شما سفر می‌کنم پس طبیعی است که الان نتوانم در این خصوص نظری بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.