سرمربی رم پس از تساوی مقابل اینترمیلان کم بودن تماشاگران در ورزشگاه در چنین دیدار مهمی را یک فقدان بزرگ برای فوتبال ایتالیا دانست.
به گزارش خبرگزاری فارس، رم در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ فوتبال ایتالیا در خانه خودی مقابل اینترمیلان به تساوی بدون گل دست یافت.

با این نتیجه رم با ۵۸ امتیاز رتبه دوم خود در جدول رده بندی را حفظ کرد و از سوی دیگر اینترمیلان هم با ۴۱ امتیاز در رده پنجم باقی ماند. اختلاف هشت امتیازی ایجاد شده بین رم و یوونتوس که در صدر جدول قرار دارد ممکن است پس از دیدار امروز یوونتوس با میلان به ۱۱ امتیاز بدل شود. این موضوع احتمال از دست رفتن کورس قهرمانی توسط رم را افزایش می‌دهد.

رودی گارسیا در این خصوص گفت: اگر از من بپرسید کورس قهرمانی پس از پیروزی یوونتوس مقابل میلان از دست ما خارج خواهد شد باید بگویم نه! بازی‌های زیادی باقی مانده که در هر کدام از آنها اتفاق‌های بسیاری رقم خواهند خورد. هیچ چیز تمام نشده و هر چیزی در آینده ممکن است رخ دهد. هفته سختی داشتیم. مساوی کردیم اما زمانی که به پیروزی نمی‌رسید، مهم این است که نبازید. کاری که ما در رویارویی با اینترمیلان انجام دادیم.

گارسیا افزود: جو حاکم بر ورزشگاه تا حدودی عجیب بود. همه دیدند که تماشاگر زیادی در این دیدار مهم به ورزشگاه نیامده بود. این موضوع به هیچ وجه خوب نیست. این یک نوع فقدان بزرگ برای فوتبال ایتالیا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.