سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در آستانه دیدار دوستانه مقابل ایتالیا اعلام کرد که هنوز تصمیم نگرفته است چه کسی درون دروازه قرار بگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، ویسنته دل بوسکه برای دیدار دوستانه چهارشنبه شب مقابل ایتالیا در ویسنته کالدرون ۲۲ نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. سرمربی لاروخا در این باره اظهار داشت: به بازیکنان اجازه می‌دهیم خودشان مشکلاتی که بین بازیکنان تیم وجود دارد را حل کنند. ما نباید اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد را بزرگ کنیم؛ ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد و این قابل درک است. اما در آخرین بازی فکر نمی‌کنم هیچ برخوردی وجود داشت.

وی ادامه داد: دعوت دیگو کاستا به تیم ملی یک مورد غیرمعمولی بود زیرا او هرگز پیش از این به تیم ملی دعوت نشده بود و به خاطر اینکه متولد برزیل است اما کاستا بازیکنی است که به دلیل موفقیت‌هایی که در باشگاهش کسب کرده به تیم ملی دعوت شده و به دلیل اینکه ما معتقدیم او می‌تواند به ما کمک کند. فقط به همین دلیل است که او را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا خاطرنشان کرد: خیلی بیشتر از دو بازیکن مهم حضور در تیم ملی را از دست داده‌اند. سه ماه تا رقابت‌های جام‌جهانی باقی مانده است و اتفاقات زیادی می‌تواند بیفتد تا این بازیکنان در تیم ملی تثبیت شوند یا بازیکنان جدیدی به تیم بیایند.

وی اضافه کرد: ایتالیا یکی از بزرگترین‌ تیم‌های ملی دنیا است. هسته این تیم بازیکنان یوونتوس هستند و مسابقات سختی مقابل آنها داشته‌ایم؛ مثل اولین مسابقه در رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ و دو مسابقه در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها که یکی از آنها به وقت‌های اضافه کشیده شد. در فینال یورو ۲۰۱۲ نیز با هم بازی کردیم که احتمالا بهترین مسابقه ما در سال‌‌های اخیر بود.

دل بوسکه در خصوص انتخاب دروازه‌بان اول تیمش گفت: در این باره هنوز تصمیم نگرفته‌ام. باید ببینیم بازیکنان در چه شرایطی هستند. کاسیاس عالی بازی کرده است و دیگو لوپز و کاسیا با هم خوب جفت شده‌اند و در بهترین شرایطشان بازی می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.