رئیس کانون هواداران استقلال گفت: از صحبت‌های من سوءبرداشت شده ولی اگر حرفی زدم که باعث ناراحتی هواداران شده عذرخواهی می‌کنم.
عباس نقدی زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اظهار نظری که بعد از پایان دیدار استقلال و الشباب مطرح کرده بود گفت:من بعد از بازی صحنه ای در ورزشگاه دیدم که خیلی رویم اثر گذاشت. وقتی بازی تمام شد دیدم یک نفر در مقابل دوربین تلویزیونی عصبانی است و از بازیکنی که تیم را ترک کرده حمایت می‌کند. وقتی او این حرف را زد ۵۰ نفر دیگر هم همان موضع را گرفتند و فضا متشنج شده بود به همین دلیل من مقابل دوربین ها آنگونه حرف زدم که البته فکر می کنم تمامی صحبت‌های من منعکس نشد.

وی افزود: اگر حرفی زدم که باعث ایجاد ناراحتی هواداران شده از آنها عذر‌خواهی می کنم. چون خودم از جنس هواداران هستم به خودم اجازه نمی‌دهم که بگویم هواداران به ورزشگاه نیایند و به همین دلیل اگر کسی از من ناراحتی دارد از او عذر می‌خواهم.

رئیس کانون هواداران استقلال در پایان به فارس گفت: امسال استقلال از لحاظ بازیکن ریزش داشته و از تماشاگران می‌خواهم از تیم در این سه بازی آینده حمایت کنند. دیدی که تراکتورسازی با حمایت مردم و تماشاگران ۱۰ نفره حریفش را شکست داد و امیدوارم هواداران ما هم این کار را انجام دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.