وزیر ورزش و جوانان گفت: دکتر روحانی حساسیت ویژه‌ای بر روی تیم‌ملی و جام جهانی دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، محمود گودرزی پس از پایان مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتبال گفت: جمع شدیم تا در این مراسم از عزیزانی که کمک کردند تقدیر کنیم چراکه انسجام داخلی در این زمینه می‌طلبد و از جهت تحقق آرمان‌های ورزشی و توفیق تیم‌ملی همه باید دست به دست هم بدهیم و از تیم ملی حمایت کنیم تا توفیق حاصل شود.

وی در مورد دیدار هفته گذشته‌اش با دکتر روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان افزود: هفته گذشته با دکتر روحانی دیدار کردم و مسائلی را مطرح کردم همچنین حمایت‌هایی را طلب نمودم که ایشان هم قول مساعدی در این‌باره به بنده دادند چراکه دکتر روحانی هم حساسیت ویژه‌ای روی بازی‌های ملی و جام جهانی دارد و ایشان دستور قول مساعدت داد و باید از همه ابعاد کمک بگیریم تا بهترین نتیجه به دست بیاید.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم‌ملی در جام‌جهانی تصریح کرد: بازی‌هایی که با مهارت باز انجام می‌شوند غیرقابل پیش‌بینی هستند اما امیدوارم تیم ملی باعث نشاط و شادی جامعه بشود.

گودرزی در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی و رابطه آن با ورزش بیان داشت: خوشبختانه امسال مجلس شورای اسلامی کمک زیادی به ما کرده و درباره ورزش روستایی کمک حال ما بوده اما این دو رویداد بزرگ را در ورزش دیده‌اند و به ما کمک کرده‌اند و در حال حاضر شرایط خوب است.

وی در پایان درباره مشکلات مالی پرسپولیس و بدهی‌های این باشگاه گفت: در این‌باره از دکتر خادم سوال کنید چراکه او مسئول این کار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.