سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی بر آرسنال در زمین این تیم تاکید کرد حریف به خاطر اخراج دروازه‌بانش با ۹ نفر دفاع می‌کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های آرسنال و بایرن مونیخ از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی توپچی‌ها انجام شد که با برتری دو بر صفر بایرن همراه بود.

در این دیدار تونی کروس ۵۴ و توماس مولر ۸۸ برای بایرن مونیخ گلزنی کردند. ضمن اینکه داوید آلابا از بایرن مونیخ در دقیقه ۴۰ و مسعود اوزیل ۹ از آرسنال موفق نشدند پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کنند.

در دقیقه ۳۸ نیز وویچ شزنی، دروازه‌بان آرسنال به دلیل خطا روی آرین روبن با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا لوکاس فابیانسکی جای وی را در ترکیب بگیرد. بدین ترتیب و با این پیروزی، باواریایی‌ها کاری ساده در دیدار برگشت که در ورزشگاه خانگی‌شان برگزار می‌شود پیش رو دارند.

جوزپه گواردیولا در مورد این دیدار به اسکای اسپورتس گفت:‌ آرسنال در ۱۵ دقیقه ابتدایی خیلی خیلی از ما بهتر بود. پس از آنکه اوزیل پنالتی را از دست داد،‌ بازی به شرایط عادی برگشت و دو تیم در وضعیت مساوی قرار گرفتند. از آن زمان به بعد تیم ما به مسیر اصلی بازگشت و پس از اخراج دروازه‌بان حریف شاهد دیداری متفاوت بودیم. سخت است وقتی ۹ بازیکن حریف در محوطه جریمه‌شان به دفاع کردن می‌پردازند. البته شما هم می‌توانید با ۹ بازیکن به سمت دروازه‌ حریف حمله کنید اما گلزنی در این شرایط کاری سخت است. ما با صبوری زیاد سعی کردیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم که در نهایت موفق شدیم دو گل بزنیم.

گواردیولا در ادامه گفت: دو مرتبه با بارسلونا به زمین آرسنال آمده بودم. تیمم عملکرد خوبی داشت اما موفق به کسب پیروزی نشده بودم. به همین خاطر می‌دانم برتری بر آرسنال در زمین خانگی‌اش کاری دشوار است. البته قبول دارم که با یک بازیکن بیشتر موفق به انجام این کار شدم. می‌دانم که اگر مقابل آرسنال دست به دفاع می‌زدیم بدون شک حذف می‌شدیم اما اگر فقط به سمت دروازه آنها حمله کنیم و شیوه تهاجمی را در دستور کارمان قرار دهیم، آنگاه شاید راهی یک چهارم نهایی شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.