سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از خدایم است بدهی پرسپولیس ۵ میلیارد تومان باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی پروین قبل از جلسه با امیررضا خادم برای مسئله خصوصی ‌شدن پرسپولیس در مورد مشکلات پرسپولیس گفت: مشکل ما تنها مسائل مالی است و مشکل دیگری نداریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است حسین هدایتی امور تیم را برعهده بگیرد، عنوان کرد: آیا قرار است هدایتی بیاید؟ فکر نکنم او به تنهایی بتواند از پس این کار بربیاید و از این موضوعی که می‌گویید خبر ندارم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا جلسه‌ای با شهرداری درباره حل مشکلات پرسپولیس داشته است، خاطرنشان کرد: من با شهرداری جلسه‌ای نداشتم.

پروین در مورد خصوصی سازی شدن پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: فکر نمی‌کنم استقلال و پرسپولیس را خصوصی کنند اما بنده دوست دارم این واگذاری صورت بگیرد.

پروین در مورد بدهی‌های پرسپولیس تأکید کرد: افرادی که برای حسابرسی آمدند کار خود را انجام می‌دهند و ما کاری با آنها نداریم. بنده از خدایم است که میزان بدهی‌های پرسپولیس مبلغ ۵ میلیارد تومان باشد چرا که اگر خدایی ناکرده تیم را به ما بسپارند مجبوریم این مقدار بدهی را قبول کنیم اما آنطور که من می‌دانم این تیم ۲۰ میلیارد بدهی دارد.

وی در مورد احتمال تغییر سعید شیرینی خاطرنشان کرد: الان قرار نیست چنین اتفاقی بیافتد.

پروین در مورد اینکه پرسپولیس آیا می‌تواند قهرمان شود، تأکید کرد: شانس زیادی داریم و اگر از ۴ مسابقه آینده ۹ امتیاز بگیریم جز ۳ یا ۲ تیم اول می‌شویم.

سرپرست پرسپولیس در مورد صحبت‌های محمد مایلی‌کهن عنوان کرد: لطفا ما را در این مورد نپیچانید.

پروین در مورد اینکه آیا موافق واگذاری تیم به مردم است، عنوان کرد: مردم که نمی‌توانند تیم را اداره کنند اما پرسپولیس برای آنهاست باید ۵- ۶ سرمایه‌گذار بیاورند تا برای پرسپولیس درآمدزایی داشته باشند و همچنین افرادی حضور داشته باشند تا مسائل تیم را مدیریت کنند. پرسپولیس در طول یک سال هیچ هزینه‌ای نداشته باشد مبلغ ۲۵ میلیارد تومان پول مصرف می‌کند به همین خاطر نیاز به سرمایه‌گذاری است. فکر نمی‌کنم به این آسانی‌ها پرسپولیس خصوصی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.