مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: قبول دارم که فوتبال تهران‌ مُرده است، اما بنا بر عللی دلیل آن را نمی‌گویم.
محمدحسین نژادفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابات هیأت فوتبال استان تهران، گفت: ثبت‌نام برای ریاست هیأت فوتبال استان تهران تمام شده بود اما از آنجایی که بعضی‌ها اعلام کردند که اطلاع‌رسانی نشده و این ثبت نام به نوعی در سکوت رسانه‌ای بوده و برای اینکه شائبه‌ای پیش نیاید قرار شد دوباره ثبت‌نام کنیم تا کسانی که می‌توانند به هیأت فوتبال استان تهران خدمت کنند ثبت‌نام کرده و به سایر کاندیداها اضافه شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر شما ریاست فعلی استان تهران بر مسند کار باقی می‌ماند یا نه افزود: من کاری ندارم که کسی در ریاست باقی می‌ماند و یا چه کسی به این سمت می‌رسد. وظیفه من برگزاری صحیح انتخابات است و باید قوانین را اجرا کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در خصوص اینکه به نظر می‌رسد فوتبال تهران بعد از سال‌های درخشان در حال حاضر مُرده تصریح کرد: من هم قبول دارم که فوتبال تهران مُرده اما فارغ از این مسائل باید بگویم که زمانی قهرمانی‌ها برای تهران بود اما الآن اینگونه نیست و علل این موضوع هم روشن است که به آن نمی‌پردازم. در سال‌های قبل بعضی از رشته‌های ورزشی فقط در تهران بود اما آنها حالا از تهران هم جلو زدند و باید این موضوع آسیب‌شناسی شود.

وی ادامه داد: شاید این انتقاد به هیأت فوتبال هم برگردد و می‌دیدیم که زمانی قهرمانی‌ها فقط برای استقلال و پرسپولیس بود اما حالا در جام حذفی هر دو تیم حذف می‌شوند و تراکتورسازی قهرمان می‌شود. زمانی برای بازی‌های استقلال و پرسپولیس ۱۰۰هزار تماشاگر به استادیوم می‌آمد اما الآن نهایتاً شاید ۵هزار نفر راهی ورزشگاه شوند و باید دید علت این مسائل هیأت فوتبال است یا نه.

نژاد فلاح در خصوص انتقاداتی که پیشکسوتان فوتبال تهران به هیأت فوتبال دارند و اعتقاد دارند که از آنها استفاده نمی‌شود، گفت: زمانی که مجمع کشتی را برگزار می‌کردم خبرنگاری از من پرسید چرا بزرگان کشتی به این مجمع نیامدند که من گفتم اشکال کار به من است چرا که باید دست این بزرگان را می‌بوسیدم تا کنار کشتی باشند اما این یک طرف موضوع است. ما وظیفه داریم که بستر فراهم کنیم اما موضوع دیگر خود قهرمان است که باید در کنار ورزش باشد و حالا که ما ثبت نام انتخابات هیأت فوتبال استان تهران را تجدید کردیم به این دلیل است که شائبه دوستی من با شیرازی وجود نداشته باشد و بزرگان هم بتوانند در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی در مورد اینکه بعضی از پیشکسوتان فوتبال اعتقاد دارند با لابی‌هایی که می‌شود رئیس فعلی هیأت فوتبال در سمتش خواهد ماند، ‌بیان داشت: قبل از اینکه من مدیرکل ورزش و جوانان شوم شیرازی رئیس هیأت فوتبال استان تهران بود و او سرپرست هم نبود که من او را بردارم اما الآن که در این سمت هستم می‌گویم پیشکسوتان بیایند و ثبت‌نام کنند. همین چند هفته پیش بود که داریوش مصطفوی پیش من آمد و من از ایشان خواستم که در انتخابات فوتبال تهران ثبت‌نام کند. اما ایشان گفت که من نمی‌توانم و فرد دیگری را معرفی کرد و یا از آقای عزیزمحمدی خواستم که ثبت‌نام کند اما ایشان هم شخص دیگری را معرفی کرد.

وی ادامه داد: وقتی فردی مثل داریوش مصطفوی برای انتخابات بیاید من پایش تا‌ آخرین لحظه می‌ایستم اما حالا هم دست یاری را به سوی بزرگان فوتبال دراز می‌کنم اما گر دلشان برای فوتبال می‌سوزد برای انتخابات هیأت فوتبال ثبت‌نام کنند و بیایند.

نژادفلاح افزود: من ایراد به مجامع انتخاباتیمان را رد نمی‌کند چرا که نوع ساختار اینگونه مجامع به گونه‌ای است که همیشه سرپرست و یا رئیس هیأت در انتخابات شانس برنده شدن بیشتری دارد مگر اینکه رقیبش تفاوت بسیار زیادی با او داشته باشد. متأسفانه تفکر ما به گونه‌ای است که اگر دو نفر از نظر ویژگی به هم نزدیک باشند به دوستمان رأی می‌دهیم اما اگر رقیب کسی باشد که اختلاف زیادی با سرپرست و یا رئیس هیأت داشته باشد دیگر نمی‌توان به او رأی داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پایان در مورد این شایعه که گفته می‌شود شیرازی در انتخابات هیأت فوتبال استان تهران رد صلاحیت می‌شود، تصریح کرد: من از این موضوع بی‌خبرم و چنین چیزی را نشنیده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.