رئیس کمیته مسابقات گفت: دبیرکل فدراسیون فوتبال درخواست تعویق مسابقات را داده بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، غلامرضا بهروان پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان درخصوص صحبت‌های کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه لیگ فشرده است و به هم ریخته برگزار می‌شود اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم، اگر کی‌روش گفته که لیگ به هم ریخته است لطف کرده است. فشردگی مسابقات درست است اما فکر می‌کنم در راستای همکاری با تیم ملی این امر صورت گرفت ما قول داده‌ایم تا بازی‌ها در یک زمان مشخص تمام شود و این کار را هم انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: کی‌روش از این ناراحت است که اردوهای تیم‌ملی لغو شده است البته در این زمینه به او حق می‌دهم اما درمورد مسابقات لیگ قطعا ما به او پاسخ می‌دهیم و این پاسخ هم منطقی است. درخصوص اردوهای تیم‌ملی هم فدراسیون باید جوابگو باشد.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه اختلاف بین منافع باشگاه‌ها و تیم ملی به وجود آمده تاکید کرد: حقوق هر کدام برای ما در جایگاه خودشان محترم شمرده می‌شوند. ما هم‌اکنون در خدمت تیم‌ملی هستیم اما فکر می‌کنم با این وضعیت فضای فوتبال به هم می‌ریزد وظیفه ما کمک به تیم ملی است و این کار را هم انجام می‌دهیم. یکی از بحث‌های مطرح شده این است که دولت در این زمینه کمک کند که ما هم موافق این موضوع هستیم.

بهروان در مورد اینکه آیا امکان دارد با توجه به اینکه اردوی تیم ملی لغو شده در برنامه لیگ تغییری ایجاد شود گفت: خیر، تغییری صورت نمی‌گیرد یکی از ایراداتی که وجود دارد این است که چرا در سه هفته پایانی اسفندماه برگزار نمی‌شود اما باید بگویم که ما نمی‌توانیم رقابت‌ها را دنبال کنیم زیرا چهار تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و بازی‌ها در سه‌هفته پایانی باید همزمان باشد به همین دلیل امکان ندارد که بازی‌ها در اسفند برگزار شود.

وی در مورد اینکه تاج اعلام کرده احتمال دارد تغییراتی در برنامه لیگ صورت بگیرد گفت: باید جلسه‌ای داشته باشیم و در این زمینه تصمیم بگیریم. ما وظیفه داریم به تیم ملی کمک کنیم نتیجه گرفتن در جام جهانی هم برای ما اهمیت دارد حضور در جام جهانی در تاریخ ماندگار خواهد بود اما در کنار این مسئله باید منافع کل فوتبال را در نظر بگیریم.

رئیس کمیته مسابقات در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده به خاطر منافع قلعه‌نویی و استقلال لیگ به تعویق افتاد یادآور شد: مستندات این مسئله هم موجود است که دبیرکل فدراسیون فوتبال درخواست این موضوع را داده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.