رضا نورمحمدی می‌گوید، پرسپولیس هنوز در لیگ برتر شانس قهرمانی دارد.
مدافع تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره شکست این تیم مقابل فولاد و کنار رفتن از جام حذفی اظهار کرد: ما کاملا با برنامه وارد این مسابقه شدیم. می‌دانستیم که نقاط قوت فولاد در چه مناطقی است و راه‌های نفوذ آنها را به خوبی بسته بودیم. گلی هم که خوردیم روی یک ضربه ایستگاهی و توپ برگشتی بود که دیگر خط دفاع نتوانست کار انجام دهد.

او ادامه داد: بعد از اینکه گل خوردیم بازی متعادل بود اما در وقت‌های اضافه باز هم ما بر بازی مسلط شدیم و موقعیت‌های به مراتب بهتری از فولاد داشتیم. دیگر کار به ضربات پنالتی کشیده شد و معمولا شانس در این ضربات تعیین‌کننده است.

نورمحمدی گفت: دهنوی و ماهینی در تمرین‌ها جزو بهترین پنالتی‌زن‌ها هستند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که پنالتی خود را آن گونه زدند. به هر حال باخت در ضربات پنالتی همیشه تلخ است و ما تمام توان خود را از این به بعد روی بازی‌های مهم در لیگ می‌گذاریم.

مدافع پرسپولیس درباره تاثیر مشکلات مالی در نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر گفت: بدون شک این مسائل در روحیه بازیکنان تاثیر دارد. ما امسال خیلی سختی کشیدیم. تنها تیمی هستیم که همه می‌گویند پول دارد اما بازیکنان ما فقط ۲۰ تا ۳۰ درصد از قراردادهایشان را گرفته‌اند. حتی چند بازیکن از فصل قبل طلب دارند. مشکلات زیادی داریم و خیلی از آن‌ها را نمی‌توانیم اعلام کنیم. به هر حال امیدوارم این مشکلات حل شود و بازیکنان از نظر روحی روانی آماده شوند.

او درباره شرایط پرسپولیس در لیگ هم گفت: اختلاف امتیاز در صدر جدول زیاد نیست. یک بازی شش امتیازی با سپاهان در پیش داریم که امیدوارم با حمایت هواداران در این بازی پیروز شویم. فکر می‌کنم هنوز در لیگ برای قهرمانی شانس داریم. امسال واقعا تیم خوبی داشتیم. اما مشکلاتی در میانه راه پیش آمد که به ما ضربه زد. دیروز هم هم‌قسم شده بودیم که فولاد را ببریم. ان‌شاءالله در لیگ جبران می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.